Gå til innhold

Groviser å vitser!

InFlamE

Anbefalte innlegg

Det er laget ur mom is so fat å alle barna vitser så da er det vel på tide med noen skikkelige groviser eller andre ganske morsome vitser.

Kan jo starte jeg da

Jeg bor i Telemark å en vits derfra begynner vel bra.

Under krigen kom det to tyske nazister kjørende fra Notodden og ned mot porsgrunn.Plutselig hoppet en stor gris ut i veien, som de kjørte på å drepte.De to nazistene var i godt humør og bestemte seg for å oppsøke bonden som eide grisen, for å betale for den. Den ene nazisten gikk bort til bondegården for å ordne opp.Etter flere timer kommer han sjanglede tebake.Hvordan gikk det spurte nazikompisen. -Jo, jeg ble hjertelig motatt og fikk masse god mat og god drikke.

-Hvordan klarte du det?Hva sa du egentlig til dem?

-Jo jeg banket på, ba om å få komme inn,slo hælene sammen,hevet hånden og ropte "HEIL HITLER,Svinet er dødt."Da omfavnet de meg,sprettet flere champagneflasker og serverte meg de kostligste retter

----------------------------------------------------------------------------------------------

:p

Endret av InFlamE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så var det mannen som ble stoppet av politiet.Han hadde drukket å var beruset.Politiet spurte etter sertfikatet som selfølgelig lå hjemme. Politiet spurte da hvor mannen bodde å mannen svarte Bergen.Nei fy faen sa politiet.Du skal ikke få no bot av meg.Det er jo straff nok i seg selv bare å bo der

Lenke til kommentar

en litt grov en jeg fant for en god stund siden...

På en kafé sitter en nordmann og spiser frokost, og Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi.

Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?"

Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge."

Nordmannen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?"

Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis".

Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge."

Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre!

"Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?"

Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!"

Nordmannen lener seg over bordet og spør :

"Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?"

"Dem kaster vi da!", svarer svensken.

Nå begynner nordmannen virkelig å smile.

"Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi."

Lenke til kommentar

dette forumet er tregt...

Sven våkner opp hjemme med en utrolig bakrus. Han tvinger seg selv til åpne øynene og det første han ser er et par Ibux og et glass vann på nattbordet.

Han setter seg opp i sengen og ser sine klær fremfor seg, alt rent og nystrøket.

Sven ser seg rundt i rommet og ser at det er helt perfekt orden, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er det samme.

Han tar Ibux'en og legger merke til en lapp på stuebordet; "Elskling, frokosten står på kjøkkenet, jeg gikk ut tidlig for å handle. Jeg elsker deg."

Så går Sven til kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost og avisen der til ham. Sønnen hans sitter ved bordet og spiser frokost, så Sven spør;

- Min sønn hva skjedde egentlig i går kveld?

Sønnen svarer - Jo du kom hjem etter klokken 03:00, full og sinnsforvirret. Du slo i stykker en del møbler, spydde i hallen og ga deg selv et blått øye når du gikk på døren.

Forvirret spør Sven - Så hvordan i all verden kan det ha seg at alt er så bra? Til og med ferdig frokost til meg?

Sønnen svarer - Aha, du lurer på det! Mamma slepte deg inn på soverommet, og når hun forsøkte å ta av deg buksene sa du; La meg være i fred, dame, jeg er gift!

nå se å få inn flere vitser!!! jeg har bare noen par poster verdt av vitser igjen på disken, og etter det gidder jeg ikke mer....

Endret av Kimius
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

De har elska, og full av håp spør hun: - "Hva skal vi kalle ungen?"

Han drar av seg kondomen, knyter en knute på den og svarer:

- "Kommer'n seg ut herfra kaller vi'n McGyver!"

ikke akuratt grov, men morsom

grov og slem:

"Alle kan ta feil, sa den pedofile mannen...

og hjalp den nypulte dvergen på beina igjen!"

Lenke til kommentar

Den unge, vakre og meget velutstyrte blondinen kom til legen for en undersøkelse. Hun virket ikke som den skarpeste kniven i skuffen, så legen så sjansen til å undersøke litt vel grundig...

Han kysset henne på leppene en stund og spurte henne om hun visste hva han drev med.

"Ja.. du sjekker om jeg har munnsår," sa blondinen.

Legen smilte og ba henne ta av seg klærne. Hun gjorde så, og han begynte å massere brystene hennes og suge på dem. Etter en stund spurte han om hun visste hva han drev med.

"Ja, du sjekker om jeg har brystkreft."

Legen tok mot til seg og tok av seg buksen. Han ba henne legge seg ned på benken, og la seg oppå henne. Han begynte å ha sex med henne og spurte om hun visste hva han drev med.

"Ja, du sjekker om jeg har en alvorlig kjønnssykdom... Det er derfor jeg er her..."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et par groviser:

Hva er forskjellen å dette ned fra empire state building og bli sugd av en gammel mann?

Du kjenner suget men du vil ikke se ned :!:

Det var en gang en dame som ville få seg type. De siste typene hennes hadde slått og forlatt henne. Tilslutt la hun inn en annonse i avisa hvor hun skreiv: Enslig kvinne søker mann, En som ikke skulle slå henne, eller forlate henne. Og atpåtil skulle han vere god i senga.

Noen dager senere ringte det på døra. Da hun åpnet døra så hun en mann i rullestol uten hverken armer eller bein.

- Jeg er her for annonsen. Sa mannen.

- Er du liksom den rette for meg? spurte kvinnen vantro.

-Ja, jeg har ikke armer, så da kan jeg ikke slå og mishandle deg.

og ikke har jeg bein, så da kan jeg ikke stikke fra deg.

-Men er du god i senga da?

-Hvordan tror du jeg ringte på? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...