MountainRivera Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tror dere ikke noen jævler presterte å stjæle min, og 2 andre mopeder i byn igår a? Sånt forbanna pakk, var vist noen utlendinger som hadde gjort det (selfølgelig). For jeg tak i dem skal jeg personlig geliede dem til avrettings-plassen! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Din "¤#& rasist! Det er ikke selvfølgelig at noen utlendinger stjal sykkelen din. Skjerp deg.. SYnes ikke synd i deg! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Åh..kjipt å få moppa stjålet, kan ikke tenke meg hva jeg skulle gjort uten min Kanskje bli 18 og skaffe meg bil og lappen Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er som i en vits vettu Jenta dro med seg negeren hjem etter en tur på byn Etter en del drinker fant de ut at de skulle elske. Jenta sa bind meg til sengen å gjør det dere negre er best til. Så negeren bandt jenta te senga,Tok med seg tv,sterio osv å beina som bare faen av gårde. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kjipt at mopeden ble rappa, men man trenger ikke være rasist på forumet av den grunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg