Gå til innhold

Ny bærbar, PC eller Mac?


Anbefalte innlegg

jeg hadde 15" G4 en gang i tiden. Tror det gikk veldig skjeis mellom Apple og meg fordi hver reperasjon førte bare mer ulykke med seg.

 

Sitter nå med en Travlemate og den syns jeg er bedre og mer stabil enn den G4en jeg fikk (dog vet jeg kunne vært veldig uheldig)

Hvor mange mhz var det på den? Det var en modell som var helt idiotisk, der en del smeltete eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
jeg hadde 15" G4 en gang i tiden. Tror det gikk veldig skjeis mellom Apple og meg fordi hver reperasjon førte bare mer ulykke med seg.

 

Sitter nå med en Travlemate og den syns jeg er bedre og mer stabil enn den G4en jeg fikk (dog vet jeg kunne vært veldig uheldig)

Hvor mange mhz var det på den? Det var en modell som var helt idiotisk, der en del smeltete eller noe sånt.

Trodde det var den nyeste, eller iallfall en av de nyeste modellene til Apple som slet litt. Noe med både skjerm og tastatur.

Lenke til kommentar
jeg hadde 15" G4 en gang i tiden. Tror det gikk veldig skjeis mellom Apple og meg fordi hver reperasjon førte bare mer ulykke med seg.

 

Sitter nå med en Travlemate og den syns jeg er bedre og mer stabil enn den G4en jeg fikk (dog vet jeg kunne vært veldig uheldig)

Hvor mange mhz var det på den? Det var en modell som var helt idiotisk, der en del smeltete eller noe sånt.

Trodde det var den nyeste, eller iallfall en av de nyeste modellene til Apple som slet litt. Noe med både skjerm og tastatur.

Det var den gamle versjonen.

Lenke til kommentar

Vel, minne til laptop er svindyrt, så begynner med en 512mb-brikke. Noen som veit om det er flere minneslots? Er det bare èn?

 

Og når det gjelder alle gratulasjonene/velkomstene til "den andre siden", kan jeg nevne at jeg har holdt på med mac i lengre tid. Eneste som "hindret" meg å kjøpe mac, var at den ikke hadde mulighet for video-ut....hvertfall det jeg trodde. Men nå er affal saken grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...