Thorsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 USA advarer mot bruk av internet explorer som er den nettleseren de fleste av oss sannsynligvis bruker. Les mer her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233387 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og det er ikke første gang vi blir advart mot å bruke IE. Tror til og med Bill Gates sa det ikke var lurt å bruke IE før den nye service packen kom ut? Opera Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 alle vet jo at IE er et eneste stort sikkerhetshull da... Mozilla Netscape Linux Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er ikke noen nyhet at IE ikke er så trygg. Bare en da en grunn til å like Opera for meg det. Kanskje på tide for de som bruker IE å prøve noen andre nettlesere da? Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Gikk over til opera for en stund siden er er strående fornøyd Men litt rart at ie plutselig ble farlig, har jo tross alt brukt det i 4-5 år og ingenting har skjedd. Vet iikke halt hvor lenge Active_X har vært med som standar i ie. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 IE har alltids vært møkk i fra dag 1. Trege idioter har alltid brukt den 'for di den fulgte med'.. å sånn kan de ha det... Har kjørt Netscape/Mozilla siden 2.0... Den er bare..: Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 kjører Opera og Firefox jeg og blir Mozilla når jeg sitter på linux boksen min Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 IE Ie gjør jobben godt og er helt ok etter min mening Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ie gjør jobben godt og er helt ok etter min mening Djises ! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ie gjør jobben godt og er helt ok etter min mening Lenke til kommentar
slmp Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har både IE og opera. Bruker opera til daglig pga. av alle bugsen og sånn med IE. F***ens searchbar, popups og styr i IE uansett. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Admin'c: please test en annen browser seriøst i 1 måned, så ser du om du vil gå tilbake. FireFox eller Opera er vel sterkeste kandidatene. Selv foretrekker jeg FireFox p.g.a. Extensions, GPL, ikke reklame + størst mulig viewport. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 kanskje jeg skal driste meg til å prøve denne firefox greia da.. *google litt* Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har prøv både opera og mozilla, mozilla er klart best for meg. Opera hadde for mye stasj med seg, liker bedre det enkle. DØD OVER MICROSOFT, idag fikk jeg ikke kjørt windows, jeg måtte registrere jæveln, måtte ringe å greier, skal bytte til linux når jeg skjønner hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Byttet akkurat fra IE til Firefox selv nå :!: Fornøyd hittill ivertfall Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 på denne surfe PC'n bruker jeg IE, men på min egen har jeg opera. har ikke interent på min egen atm, grunnet telenor leverer ikke min bestilte 2mb linje før 15 juli. (can't wait) IE fungerer jo faktisk helt fint til det jeg bruker den til her, nemlig surfe innom de forumene jeg er på daglig, og drive litt med outwar. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) *Orker ikke og engasjere meg i denne tråden engang. Opera,Firefox,Mozilla OSV-folka kommer ikke til å høre på sunn fornuft* (Hva gjør denne forresten under Overklokking?) Endret 3. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå