Gå til innhold

Bra kjøp av POV 6800GT?

Kasp

Anbefalte innlegg

Heisann

Det er en som vil selge meg sitt 4 dager gamle POV 6800GT for 3300..

Det klokker til 400/1100 og får 13800 i 3dmark 03 på maks klokk.

Smart kjøp?

Eller burde jeg kjøpe "Golden sample" kortet til Gainward og betale 700 mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres fint ut det brukte ja, men ville vært ganske speptisk til en som vil selge et 4 dager gammelt kort som klokker ganske greit!

Han hadde fått tak i den vannkjølte versjonen fra Tyskland..

Bare kjipt hvis Gainward korta klokker til 480 eller noe.

Takk for raske svar!

Lenke til kommentar

det er han stoolman typen som skal selge det, jeg skulle kjøpe et kabinett og PSU sammen av han for en liten stund siden. Skrev mail, fikk svar og ble enige...dagen etterpå så annonserer han bare kabinett igjen her på hardware.no...og hørte aldri mer fra han..

Han annonserer ting hele tiden her på hardware.no...men jeg vet ikke hvor seriøst han er..?

Lenke til kommentar
vel kortet er solgt nu da.

hvorfor ikke bruke angre retten og få alle pengene tilbake heller.

Kortet er solgt?

Kortet er ikke solgt..

Var ikke helt med her, Kirjogra..

EDIT: Så det nå, han har satt det som solgt..

Jeg har ikke blitt enig med ham om noe..

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
ytelsen er dog laaaangt bedre enn ATI sine kort. husk at Geforce 6800 kortene bygger på en helt ny arkitektur i motsetning til ATI sine X800 kort som er bygd rundt R360 kjernen (9800XT). Dette indikerer at geforce 6800 kortene er langt overlegne i ytelse noe som både tester og mine egne benchmarks har vist. Der x800xt scorer ca 11500 i 3d mark03, yter 6800GT ca 11700, mens klokket til 400/1.1 ghz gir hele 13500 poeng. husk også at driverne til ATI er langt på vei optimaliserte mens dette ikke kan sies om 6800GT. Dette indikerer at ytelsen på GT kortet vil skyte i været med nye drivere. Nvidia er meget gode på oppdatering av sine drivere, som igjen indikerer at langt bedre ytelse på et kort som allerede er X800 kortene overlegne er nært forestående.

Overdrive kan han ja, ljuge også ;) Gidder ikke kommentere dette, det blir for latterlige, sier i dette tilfellet jeg mener det eksakt motsatte av det han sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...