DesertGlow Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://207.44.153.198/infommercial.html Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Morsom men han duden er ikke god te å lage flash nei.Så ut som publikum var litt vel hypre! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Morsom men han duden er ikke god te å lage flash nei.Så ut som publikum var litt vel hypre! bra du har peiling da morsom flash btw Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 bra du har peiling da morsom flash btw Jepp.Lager faktisk flash selv. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 du har ikke tenkt tanken at det var meninga da? Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 du har ikke tenkt tanken at det var meninga da? nope.Han hadde nok litt for lite frames der ja Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nja, dette var ikke artig.. Vi har forstått at prescott er litt varm. Liker ikke geek-humor Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 InFlame har rett. Publikum var jo bare to frames som loopa! Veldi dårlig akkurat det, men morsom film! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 InFlame har rett. Publikum var jo bare to frames som loopa! Veldi dårlig akkurat det, men morsom film! det gjør jo ikke at personen som laget den dårlig til å lage flash fordi. Jeg tror nå bare det var meningen at det skulle se slik ut. Du ser jo på resten av filmen at han godt kunne laget et bedre publikum, men det gjorde han ikke fordi det skal se slik ut Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 det gjør jo ikke at personen som laget den dårlig til å lage flash fordi.Jeg tror nå bare det var meningen at det skulle se slik ut. Du ser jo på resten av filmen at han godt kunne laget et bedre publikum, men det gjorde han ikke fordi det skal se slik ut Kjenner du han? Flashen er jo bra gjennomført å morsom men det med publikum syntes jeg var dårlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 det gjør jo ikke at personen som laget den dårlig til å lage flash fordi.Jeg tror nå bare det var meningen at det skulle se slik ut. Du ser jo på resten av filmen at han godt kunne laget et bedre publikum, men det gjorde han ikke fordi det skal se slik ut Sorry, det der ble helt feil. Mente jo at publikum bare var to frames, ikke at animereren er dårlig... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 :!: Den var morsom, nerde humor er artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå