El Matador Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei! Lurte på hvor mye jeg kan klokke denne prosessoren?? noen som vet det? har ikke noen eksterne vifter og sånt. kun det som følger med i pakken! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 begynner å bli litt lei av å skrive dette altså.. men kort og godt PRØV! siden ingen kan gi deg fastisvart på HVOR langt DU kommer. det spiller ALT for mye ting inn. så, stikk ut i bios, still litt og litt på FSB, når den blir for varm (over 60c) så stiller du litt ned igjen, eller hvis den blir ustabil, stiller du opp Vcore (forutsatt at tempen er undet 60c LOAD ) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvor mye du kan klokke en prossesor varierer med de forskjellige CPUene. Fks, de fleste amd 2500, kan klokkes til 3200, men ikek høyere, mens andre kan klokkes til 3500 osv.... Jeg kom selv ikke høyere enn 3.4, og jeg har en ganske god kjøler, selv om den alltid lar cpuen min stå på 50 C. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 de beste skal nok klokkes til ca. 4.0 GHz men noen greier bare 3.2 GHz... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 <-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> Akkruat så mye kan du overklokke den... Men et tips, skal du overklokke er ikke stock-kjøling anbefalt. Kjøp deg noen skikkelige vifter og kjøleblokker, mye morsommere å kunne overklokke litt ihvertfall. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 de beste skal nok klokkes til ca. 4.0 GHz men noen greier bare 3.2 GHz... du er flink om du får en slik prosesor som bare kan klokkes 400mhz..! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du bør kanskje bytte ut kjølingen, de som klokker disse til 4.0ghz har ganske sikkert vannkjøling eller ekstrem kjøling av noe slag. Som sagt tidligere: Det er bare og prøve seg frem! Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du må også kanskje sette en vifteløsning på strømregulatorene på hk siden disse jobber intenst og har problemer med å levere nok strøm til prescott! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Du må også kanskje sette en vifteløsning på strømregulatorene på hk siden disse jobber intenst og har problemer med å levere nok strøm til prescott! Det er ikke noe å bekymre seg om når du bare har boxed-vifta uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå