Angel_M Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hei folkens. Jeg har litt problemer med MMS. Jeg har en Nokia 6610 med NetCom kontantkort. Jeg klarer å MOTTA MMS men jeg klarer ikke sende. Jeg får melding om at sending av multimediemelding ble mislykket. Jeg har lastet ned MMS oppsett flere ganger men hver gang får jeg denne meldingen. Hva skal jeg gjøre?? Tusen takk for all hjelp jeg kan få Det haster! Mvh. Angel_M Endret 3. juli 2004 av Angel_M Lenke til kommentar
GA Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har du prøvd å ta ut batteri og sim kort etter at du har lastet inn de nye innstillingene? Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ja jeg har prøvd det og... Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Er det ingen andre som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 sikker på at du har lagret det ordentlig?prøv å ring netcom eller sett det opp selv.-du finner"oppskriften"på netcom sider....tror jeg!det er ivertfall sånn på telenor sine sider Hvis det ikke funker å sende etter at du har snakket med netcom-forlang en ny telefon-ellers klager du til forbrukerrådet! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du må ringe netcom eller telenor eller til hvilken operatør du har og så må du aktivere MMS'en og få dem til å sende deg oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå