kilogram Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tech·Ed reisebrev - fredag Siste dagen på Tech·Ed 2004 var som dei andre dagane ein minneverdig opplevelse, sjølv om dagen vart kortare enn dei andre. Dagen bestod i eit lite kurs om Windows og korleis det lagrar passord, og ein sesjon om sosial cracking. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 er det aldersgrense på Tech-Ed? Kva kostar det? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 TechEd kosta i år rundt 15 000 kroner, om eg huskar rett. Eg trur du kan rekne med pris på omtrent det same neste år. Det er vel 18 års aldersgrense der, sidan det er mogleg å få alkohol på kveldstid (men dette kjem vel litt ann på kva lovane i vertslandet seier om alkohol og mindreårige). Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 15 000 var inkluydert fly, hotell, tog-/trikkpass og inngang til alle arrangementer i forbindelse med konferansen ? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 15 000 er såvidt eg veit, inkludert inngangsbilletten og trikkepass. Overnatting og fly kjem utanom (men Microsoft kan arrangere dette for deg). Det kan vere det er eigne prisar for utdanningsinstitusjonar. Eg trur at dersom du vinn Imagine Cup, får du sikkert òg eit inngangspass (men, årets Imagine Cup-vinnarar frå Norge, skulle visstnok på TechEd Brazil). Husk at TechEd originalt er tenkt for profesjonelle, der arbeidsgivaren betaler alt for deg, og difor er prisen såpass stiv som den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå