Lacim Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Heisann. Har gått til innkjøp av et MX4SG-N, mATX, i865G Chipset. Hvordan får jeg opp avanserte innstillinger i BIOS, altså hvor kan jeg endre spenninger osv? Har ikke manual, Ctrl+F1 funka ikke. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Delete eller F2 under oppstart Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg kommer meg i BIOS, det er ikke der problemet ligger. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Biosen låst av leverandør ? Pleier den det? Men hva er problemet ditt da? (trådstarter) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Pleier den det? Alle ferdig-PC leverandører låser biosen mer eller mindre (IBM, Compaq, Dell osv.) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Det er ikke en ferdigPC. Har flashet BIOS, får fremdeles ikke opp alternativene for spenninger på CPU, RAM osv. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) **Slettet** XD Endret 3. juli 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Her er manualen: http://download.aopen.com.tw/downloads/def...anguage=English Tror ikke du kan justerete CPU vcoren manuelt, HK har et autodetekt system for vcoren, også ved overklokking ? Les i manualen på side 26. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Hmmmmm. Hvordan ser det ut? Hvis du kommer inn i bios, så ligger spenning under Voltage eller noe. Men det er bare å lete seg fram blant det som er der. Er det mulig... Takk for at du forsøker å hjelpe, men du trenger ikke å komme med babyforslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå