King-Nothing Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg har en SE t610, som er operatørlåst til NetCom i 12mnd. Noen som vet hvordan jeg kan få åpnet den? Har fått et bra tilbud jeg vurderer å slå til på, men vedkomende har jo sef Telenor! Edit: Skriveleif Endret 3. juli 2004 av knothing Lenke til kommentar
joschram Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du må først sjekke software-versjonen på telefonen din. Sjekk slik: > * << * < * > betyr joystick til høyre Hvis du har versjon som begynner med R6, så kan den ikke låses opp. Men hvis du har eldre enn dette så går det fint å låse opp med Terminator Dongel (spesiell kabel for flashing av SONY-Ericsson-telefoner). Sjekk evt. på www.unlock.no. Der er det flere som tilbyr opplåsing av telefoner ved hjelp av Terminator Dongel. Johannes Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Takker for svar. Vet du hvor jeg kan få kjøpt denne kabelen? Vet du hvor mye den koster? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Koster ca 300-500kr, men selges nok ikke i noen norske butikker. Men som nevnt, kommer du ikke langt med den kabelen, dersom du har siste firmware på telefonen. Endret 3. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå