KontraBass Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Noen som vet hvordan man aktiverer tastelåsen på Nokia 7610? Har trålet brukermanualen fra perm til perm og søkt på nettet i hytt & pine uten å finne noe. Help Endret 3. juli 2004 av KontraBass Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 trykk på "off" knappen. der får du en meny med tastelås som alternativ Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 trykk på "off" knappen. der får du en meny med tastelås som alternativ Ah, takker Kunne ikke på harde livet finne det i boka Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) ... ELLER så gjør du det på en enklere måte, å trykker inn "kamera" knappen (evt. andre funksjoner) + stjerne, som alle andre Nokiaer, må bare trykke litt fort... Endret 3. juli 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Venstre hurtigtast og + knappen. Da låser tastaturet seg. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Takker for gode råd folkens Har ikke eid noen Nokia siden 8850 (tror jeg den het) så jeg hadde helt glemt både knappen på topp og venstre tast pluss stjerne jeg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Unnskyld at jeg spør, men hvordan slo du evt. av telefonen uten å bruke knappen på topp? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Unnskyld at jeg spør, men hvordan slo du evt. av telefonen uten å bruke knappen på topp? Fikk først telefonen i går ettermiddag, så etter å ha ladet det opp har den stått på hele tiden. Har ikke ikke slått den av ennå, men jeg burde visst ha gjort det for da hadde jo menyen med bl.a. tastelås dukket opp Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Heh... Bare lurte Noe spesielt du lurer på..? Er du foresten klar over at denne mobilen har symbian (Heh.. du har jo posta i symbian forumet men spør alikevel) som gjør at du kan instalere 3 partsprogramvare som fks. fjernkontroll ol..? Bare se her på handango.com Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Heh... Bare lurte Noe spesielt du lurer på..?Er du foresten klar over at denne mobilen har symbian (Heh.. du har jo posta i symbian forumet men spør alikevel) som gjør at du kan instalere 3 partsprogramvare som fks. fjernkontroll ol..? Bare se her på handango.com ikke noen fjernkontroll på 7610. Ingen IR port Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hva? *Skjekke* - Nå ble jeg forskrekka, trodde ærlig talt at den i det minste hadde IR... Hmm.. 6600 har ikke pop-port men har ir og blåtann. 7610 har ikke IR men blåtamm og pop-port... Hvorfor tar nokia med den ene hånden og fjerner noe med den andre? Why!? Merkelig altså... Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hva? *Skjekke*- Nå ble jeg forskrekka, trodde ærlig talt at den i det minste hadde IR... Hmm.. 6600 har ikke pop-port men har ir og blåtann. 7610 har ikke IR men blåtamm og pop-port... Hvorfor tar nokia med den ene hånden og fjerner noe med den andre? Why!? Merkelig altså... pop-port..? hva er det forno? Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvor finner jeg fjernkontroll-program til Sx1'en min? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvor finner jeg fjernkontroll-program til Sx1'en min? www.psiloc.com Finn IrRemote eller TotalIrRemote. Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 www.psiloc.com Finn IrRemote eller TotalIrRemote. tusen takk, får lete da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 lol ingen IR port.... hmm skuffa ... hadde tenkt meg 7610 kansje... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det noen som virkelig bruker IR porten til noe da? Kan ikke tenke meg en situasjon der IR ville vært nødvendig på en telefon som har bluetooth (og GPRS). Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Pop-port..? Hva er det forno? Den "kabelutgangen" i bunnen av telefonen, kalles for pop-port. Dette var noe 6600 savnet og denne er "laget" for headset og datakabel med mer... - Irporten er praktisk den når man ikke har kabelen eller blåtann doongle med. For de fleste bærbare pc'er etc. en har IR port. Endret 4. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå