Gå til innhold

Mest "underated" spill noensinne


Anbefalte innlegg

Hvem spill mener du er mest "underated" noensinne.

 

Jeg ble inspirert til å lage dette emnet pga. Driv3r som har blitt voldtatt av omtaler og ufornøyde folk. Dem har dems grunner som jeg er noenlunde enig med, men dette er et Driver spill! Synes grafikken er veldig OK, typisk "driver" historie og noenlunde ok Gameplay. On-Foot er dårlig ja vet. Kjøringa er typisk Driver som jeg elsker! Oppdragene blir sett på som det samme hele tiden, men det er bare tull! Spillet er kort, men ikke ALTFOR kort som folk mener. Byene er utrolige!

 

Alt i alt synes jeg spillet skal ha 8-9 av 10 i "rating" isteden for 5 og 6 som den har fått av mange Omtalere.

 

Jeg er Driver fan og elsker Driv3r også!

 

Edit: Typo's

 

Edit2: Ville bare si at spillet har mange bugs og virker uferdig som er frustrende. Så ville gitt spillet 7 hvis jeg skal være realistisk, men er driver fan!

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Conker's Bad Fur Day er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Et lite og antatt søtt ekorn som løper rundt og gjør heller utradisjonelle ting! :D

 

Multiplayerdelen synes jeg var nesten like bra som Goldeneye, og det sier jo litt. Elsket den svære drapsmaskinen man kunne sette seg opp i og maltraktere andre søte ekorn. Lurer på om dette gjorde noe med meg... :hmm:

Lenke til kommentar

På den tid det kom var det banebrytene på mange punkter.

Det som er så teit er at de som ikke var av den "generasjon" som spilte HL da det kom, ikke synes spillet er bra nå. Noe som det selvfølgelig ikke er nå.

 

Sett ut ifra hvordan det var da så vil jeg si det er et av de beste spillene som er, og at mange er enige i det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
På den tid det kom var det banebrytene på mange punkter.

Det som er så teit er at de som ikke var av den "generasjon" som spilte HL da det kom, ikke synes spillet er bra nå. Noe som det selvfølgelig ikke er nå.

 

Sett ut ifra hvordan det var da så vil jeg si det er et av de beste spillene som er, og at mange er enige i det er jeg sikker på.

Jaja! spillet var jo "hey og hå!" da det kom ut, men når folk trasker rundt den dag i dag og sier at cs og hl er mega bra spill, vil jeg ikke si at det er "underrated"!

 

Grafikken VAR bra, og gameplayet VAR bra, men det er den største crap-grafikken jeg kan se på NOE spill i dag! cs kan IKKE sammelignes med NOEN andre spill i dag! (bortsett fra andre crappy spill som Global Operations og New World Order, som bare vil bli cs, men som ikke har den elendige grafikken som skal til! de prøver og de prøver, men får ikke til en så dårlig grafikk...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...