Deelix Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 True Crime er ikke mye bedre hehe gleder meg mer til Gta: san andreas Lenke til kommentar
skilli Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 True Crime er ikke mye bedre hehe gleder meg mer til Gta: san andreas Gta San Andreas blir nok MYE bedre enn driv3r Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Utrolig synd at det skulle gå sånn med Driv3r. Husker jeg spilte Driver 1 MYE på PC og ble superskuffa når 2'ern bare kom på konsoll. Nå har jeg konsoll, men det hjelper jo lite når hele spillet virker veldig rusha. Har testa det på Xbox hos en kamerat og vurderer å låne det av han etterhvert, og selv om det ikke er supert (å gå til fots er elendig f.eks.) så er kjøringa og oppdragene til dels underholdende. Jeg liker måten bilene krenger på i brå svinger og ikke er unaturlig stive i fjæringen slik det er i mange bilspill. Bra stemning i spillet og. Selv om det ikke er et supert spill så synes jeg at 1/6 fra VG var veldig strengt - jeg har som sagt bare sett Xbox-versjonen og gir den 3/6. Endret 24. juli 2004 av Shimano Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 True Crime er ikke mye bedre hehe gleder meg mer til Gta: san andreas Gta San Andreas blir nok MYE bedre enn driv3r kan vel ikke sammenlignes nesten Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Faen hvor voldtatt Atari-merkenavnet er for tia. "Atari" har egentlig ingenting med Atari å gjøre. Interplay kjøpte opp Atari(og selvfølgelig merkenavnet), og skiftet så navn til Atari. Så og si det eneste de tok med seg fra Atari, var nettopp dettte, merkenavnet. Kort sagt: Interplay er noen horepublishere, og det at de har gitt ut Ikaruga i PAL-ter, skammer meg litt. et godt spill fortjener en god og snill publisher også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 spillet er crap crap crapeti crap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå