Gå til innhold

Driv3r - Terningkast 1 fra VG

Anbefalte innlegg

De solgte driv3r på elkjøp til 400 tror jeg. Har ikke spillt spillet så veldig mye, men det jeg savner er litt bedre fart på motorsykkelen. Du hører jo at den er hissig men den går jo ikke særlig fort da. Det blir nok en god stund til evt driver 4 kommer ut.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det fortjente det også.. hvis det er samme utvikler som lager Driv3r så skjønner jeg at det blir slakta.. for det virka ikke som Atari kunne tingene sine.. hvertfall ikke med ETM :(

det er jo ikke atari som lager spillene.... atari er bare noen fattiglus som presser utviklerne noe jævli sånn at spilla kan bli gitt ut raskest og billigest mulig..

Lenke til kommentar
det er jo ikke atari som lager spillene.... atari er bare noen fattiglus som presser utviklerne noe jævli sånn at spilla kan bli gitt ut raskest og billigest mulig..

Oi.. det var ikke meningen å blande Atari inn i den setningen..

bytt ut Atari med "utvikleren".

Lenke til kommentar
Oi.. det var ikke meningen å blande Atari inn i den setningen..

bytt ut Atari med "utvikleren".

Sant det med at de pusher utviklerene for mye, du så jo Enter The Matrix!

Jeg har aldrig spillt et dårligere spill! Makan til drittt!

Men hvis Driv3r er så bøgga som folk sier det er så håper jeg at pc versjonen blir bedre. (Men på pc kan du patche spillet også da.. Noe som er et STORT pluss! Hvis bare Atari lager patcher da :p)

Lenke til kommentar

Hadde ikke noen store forventninger, virker som om dette er en "Upgrade" fra Driver2 virker som dette er Driver 2.5 istedenfor 3.

Driver Var jo kult, hadde kick ass grafikk å. Driver 2 hadde faktisk Nedgradert grafikk, og massevis av pop up's. Det går bare nedover for driver serien :( .

Lenke til kommentar
Hadde ikke noen store forventninger, virker som om dette er en "Upgrade" fra Driver2 virker som dette er Driver 2.5 istedenfor 3.

Driver Var jo kult, hadde kick ass grafikk å. Driver 2 hadde faktisk Nedgradert grafikk, og massevis av pop up's. Det går bare nedover for driver serien :( .

Driver 2 bad? Har du slått deg?

Lenke til kommentar

Neiognei, Driv3r er jo et genialt piece of game. Jeg er meget fornøyd, jeg mener åsså man ikke skal basere meninger på det anmelder skriver, det du har hørt og det man trur. Prøv det først! :thumbup: !

------------------------------------------------------------------------------------------------

Personli synes jeg det er et meget bra spill! :w00t:

Lenke til kommentar

Driver 2 bad? Har du slått deg?

Må faktisk si meg litt enig her, eg syns 2`ern ikkkjje hadde samme effekten på meg som spiller som 1 `ern hadde. HAr sef mye å gjøre me at DA Driver først kom ut var det liksom noen nytt og det fikk meg til å spille det masse. 2`er bydde på for lite nytt å så gjikk det litt treger mener eg å hukse, jaja lenge sia eg spilte d zå skal ikkje så for mye here..

Lenke til kommentar
Neiognei, Driv3r er jo et genialt piece of game. Jeg er meget fornøyd, jeg mener åsså man ikke skal basere meninger på det anmelder skriver, det du har hørt og det man trur. Prøv det først! :thumbup: !

------------------------------------------------------------------------------------------------

Du er en av de få da ihvertfall :p:thumbup: hehe

Lenke til kommentar
en 1 e jo ufortjent. sjekk grafikken. driv3r e jo mer realistisk den andre bilspill

:nei: Å bedømme et spill ut fra grafikk er jo helt på trynet. Det blir ikke et bedre spill av den simple grunn at det ser greit ut, noe som Driv3r kunne ha gjort. Spillet ser bedre ut på bilder enn i bevegelse. Figurene løper rundt som om de har noe langt og hardt putte opp hvor solen ikke skinner og den kunstige inteligensen er så kunstig at det ikke kan kalles inteligens en gang. Man kan støte på fiender som ser deg, skyter mot deg, men ikke treffer...du kan stille og rolig spasere helt bort til dem, barbere dem med en kniv og de vil fremdeles ikke skade deg...

Styringa av bilene er tragisk, jeg bygget olabiler som 8åring med bedre styring.

Nei.... skulle Driv3r fortjent noe bedre enn terningkast 1 måtte Reflections fått lov til å jobbe med spillet noen måneder til, her er det alt for mye som ikke er ferdig utviklet.

Synd, for spillet i seg selv har en del ideer som kunne blitt bra.

Lenke til kommentar

Grusomt irriterende at det blir gitt ut et slik uferdig spill. Jeg synes grafikken i spillene er bra så det er ikke noe galt der. Men at man kræsjer like hardt om man kjører inn i en liten avisboks eller lyktestolpe som om man skulle kjørt inn i et fjell irriterer meg. Dessuten virker personer man styrer veldig stiv og veldig kunstig. Nå har ikke jeg spilt så mye av dette spillet fordi jeg la det vekk etter bare noen få minutter, men jeg kan med hånden på hjertet si at det jeg så kvalifiserer meg til å si at dette var et uferdig produkt som ble slengt ut på markedet. At folk kjøper det betyr bare at dette er noe vi vil se mer av i fremtiden, store titler med masse hype som ikke er ferdige når de blir gitt ut, og for en console er det noe dritt!

Lenke til kommentar

Styringen i D3 er perfekt. Akkurat passe responsiv, og treg nok til ikke bli for brå.

Og at AI'en er dårlig, er det noe av det som gjør spillet morsomt. Enorme møljekollisjoner og generelt vill kjøring. Nesten som en god gammel amerikansk actionfilm.

Lenke til kommentar

Smaken er kanskje som baken, men jeg har lest 3 reviews (norske), og alle tråkka på spillet og tørket det av skosåla etterpå. Neppe tilfeldig.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig veldig enig med denne fyren:

For all its little irritations, I enjoyed this game a lot. I don't think the

on-foot sections were that badly implemented if you gave them a chance but so

few people did. There are some great missions, even though a few seem to be

made deliberately difficult to extend the time it takes to complete the game.

The driving sections are excellent and it's a better game than “The Getaway”

which I laboured through to completion before trading it in.

Some of the bad press the game got was justified but a lot of it seems very

harsh. None of the bugs make the game unplayable and it's more a case of it

failing to match the hype. OK, it doesn't have the depth of a GTA but if you

enjoyed the original Driver games then this is solid entertainment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...