Gå til innhold

Driv3r - Terningkast 1 fra VG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han hinter jo helt klart til at spillet nok fortjener en 2 eller 3 på terningen, men på grunn av sin utrolige frustrasjon mot Atari så gir han 1 :D

men uansett, om spillet ikke oppnår mer enn 2-3 på terningene overalt er det nok skrap :(

Lenke til kommentar
Kanskje de fikk kalde føtter da de oppdaget hvor ivrig faktisk folk var etter Half-Lif 2 at de utsatte det?

Utsatte det for å gjøre det bedre?

Ontopic: Utifra omtalene så virker spillet som en stor skuffelse, men det er vanskelig å si noe veldig negativt uten å ha prøvd det.

Men spillet står ikke akkurat øverst på handlelista mi for øyeblikket for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Det fikk vel elendig omtale det også om jeg ikke husker feil.

Det fortjente det også.. hvis det er samme utvikler som lager Driv3r så skjønner jeg at det blir slakta.. for det virka ikke som Atari kunne tingene sine.. hvertfall ikke med ETM :(

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Det fikk vel elendig omtale det også om jeg ikke husker feil.

Husker i alle fall at det fikk SÆRS hard medfart av spillerne, og det samme gikk igjen den gangen; spillet var rusha for å få det ut i forbindelse med Reloaded.

Atari forekommer meg som en veldig lite pragmatisk spillutgiver.

Lenke til kommentar

Dette må jeg si er svært skuffende. Et spill jeg har gledet meg til i måneder. Trist at det skal ende på denne måten. Får håpe at PC-versjonen blir bedre, men det er vel bare å utsette skuffelsen enda lenger frem i tid. Omtalen i VG, og her på gamer.no tar jeg som to advarsler. Kommer ikke til å handle det tror jeg. Da er det bedre å bruke 600 kroner på et spill man kan kose seg med. Ikke irritere seg over. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...