Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) På toppen av all den elendige kritikken mot Driv3r gir altså VG spillet en klar: De sier blandt annet at du betaler 600,- kr for en elendig beta verson av spillet som ikke bare er dårlig, men er full av bugs. Les alt her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233203 Endret 3. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 han hinter jo helt klart til at spillet nok fortjener en 2 eller 3 på terningen, men på grunn av sin utrolige frustrasjon mot Atari så gir han 1 men uansett, om spillet ikke oppnår mer enn 2-3 på terningene overalt er det nok skrap Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Leste det der i dag ja. Synd men sant. Jeg får stadig flere grunner til å ikke kjøpe dette spillet Driv3r har nok fått litt for store forventninger til seg tror jeg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Hadde vært utrolig latterlig om Half-Life 2 bydde på samme skuffelsene. Driv3r var jo som sagt noen av de mest etterlengta spillene. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det virker iallefall som om Valve tar seg den tiden de trenger.. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 IDIOTISK OMTALE! Hvor er det positive han sier om spillet?(som er ganske mye!) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 endre' date='03/07/2004 : 03:36'] Det virker iallefall som om Valve tar seg den tiden de trenger.. Kanskje de fikk kalde føtter da de oppdaget hvor ivrig faktisk folk var etter Half-Lif 2 at de utsatte det? Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kanskje de fikk kalde føtter da de oppdaget hvor ivrig faktisk folk var etter Half-Lif 2 at de utsatte det? Utsatte det for å gjøre det bedre? Ontopic: Utifra omtalene så virker spillet som en stor skuffelse, men det er vanskelig å si noe veldig negativt uten å ha prøvd det. Men spillet står ikke akkurat øverst på handlelista mi for øyeblikket for å si det sånn.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hm. Er jeg helt på jordet hvis jeg mener å huske at Atari også stod bak utgivelsen av Enter the Matrix? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Hm. Er jeg helt på jordet hvis jeg mener å huske at Atari også stod bak utgivelsen av Enter the Matrix? Det fikk vel elendig omtale det også om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg liker han anmelderen, det er sjeldent han anbefaler noe jeg blir skuffet av. 1'eren overasket meg, så jeg får prøve det før jeg bruker penger på det, men jeg må si jeg er skuffet.. Jeg hadde gledet meg til Driv3r lenge nå.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Det fikk vel elendig omtale det også om jeg ikke husker feil. Det fortjente det også.. hvis det er samme utvikler som lager Driv3r så skjønner jeg at det blir slakta.. for det virka ikke som Atari kunne tingene sine.. hvertfall ikke med ETM Endret 3. juli 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 *fortjent* basert utover alle de andre anmeldelsene eg har sett av spillet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hm. Er jeg helt på jordet hvis jeg mener å huske at Atari også stod bak utgivelsen av Enter the Matrix? jepp. det gjorde de. Elendig programert spill Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har sett en kamerat spille det hjemme hos seg. Syns det virka utrolig døllt og dårlig. Jeg syns anmeldelsen stemmer Lenke til kommentar
gixer Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er fortjent i bøtter og spann. Makan til Pop-up har jeg ikke sett siden Cruisin' USA spilla! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det fikk vel elendig omtale det også om jeg ikke husker feil. Husker i alle fall at det fikk SÆRS hard medfart av spillerne, og det samme gikk igjen den gangen; spillet var rusha for å få det ut i forbindelse med Reloaded. Atari forekommer meg som en veldig lite pragmatisk spillutgiver. Lenke til kommentar
Hazikaze Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det fikk som fortjent. Spillet er fyllt opp til randen med bugs. Noen andre enn meg som har stått fast i ett tre? Solgte det forresten dagen etter jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eneren er ingen overraskelse. Lett å bli forbanna på styresystemet, blant annet. Ellers er jo spillet rett og slett en forferdelig dårlig betaversjon. En patch på et par hundre MB kunne kanskje rettet opp litt... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Dette må jeg si er svært skuffende. Et spill jeg har gledet meg til i måneder. Trist at det skal ende på denne måten. Får håpe at PC-versjonen blir bedre, men det er vel bare å utsette skuffelsen enda lenger frem i tid. Omtalen i VG, og her på gamer.no tar jeg som to advarsler. Kommer ikke til å handle det tror jeg. Da er det bedre å bruke 600 kroner på et spill man kan kose seg med. Ikke irritere seg over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå