Gå til innhold

Telenor oppdaterer SIM-kortet til alle sine kunder


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil bare informere om dette til alle som eventuelt ikkje har fått dette med seg.

Telenormobil sender sine kunder ei tekstmelding fra nummer 19923 med følgende beskjed :

 

"Ditt SIM kort blir nå oppdatert med foretrukne operatører,hilsen Telenor Mobil"

 

Så får ein ei tekstmelding til fra det samme numeret der ein får ein bekreftelse av SIM-kortet er oppdatert :

 

"SIM oppd. SLå av/på tlf".

 

Eg ringte inn til Telenor Mobil og kundeservice sa at dette er ei oppdatering som vil gjelde for alle deiras kunder.

 

Har ikkje hørt om noen andre opperatører har planer om noko lignande i framtida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først endret Telenor roaming-prisene, slik at alle operatører hadde lik pris, og det ble dyrere for de som faktisk hadde satt seg inn i hvilke operatører som var billigst..

 

Så endrer de etterpå på foretrukne operatører, slik at alle Telenor-mobiler velger billigst operatør..

 

Resultatet blir at Telenor tjener enda mer penger på alle som er i utlandet og ringer.

 

Hadde vært kjekt å fått sett den nye operatørlisten Telenor sender ut.. Om det er de operatørene som generelt var billigst før som velges nå..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hei!

 

Vil bare informere om dette til alle som eventuelt ikkje har fått dette med seg.

Telenormobil sender sine kunder ei tekstmelding fra nummer 19923 med følgende beskjed :

 

"Ditt SIM kort blir nå oppdatert med foretrukne operatører,hilsen Telenor Mobil"

 

Så får ein ei tekstmelding til fra det samme numeret der ein får ein bekreftelse av SIM-kortet er oppdatert :

 

"SIM oppd. SLå av/på tlf".

 

Eg ringte inn til Telenor Mobil og kundeservice sa at dette er ei oppdatering som vil gjelde for alle deiras kunder.

 

Har ikkje hørt om noen andre opperatører har planer om noko lignande i framtida.

2431998[/snapback]

 

 

Jeg fikk disse meldingene nå, og de flyttet seg automatisk til "lagrede meldinger" etter at jeg hadde lest dem. Ny runde?

Endret av lil7star
Lenke til kommentar

Så endrer de etterpå på foretrukne operatører, slik at alle Telenor-mobiler velger billigst operatør..

 

2435696[/snapback]

 

Er nok ikke slik at Telenor setter opp foretrukne operatører etter hva de koster, de setter det nok opp slik at tlf automatisk velger Telenors operatører i utlandet, feks Vodafone i Sverige(bytter snart navn til Telenor), Sonofon i Danmark osv. Prisen gir de nok blanke i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...