Excelsion Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har hatt de siste 3 årene: T68/T68i, T310, Siemens SX1, Nokia 7600. Er mest fornøyd med sistnevnte. Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Har hatt de siste 3 årene: T68/T68i, T310, Siemens SX1, Nokia 7600.Er mest fornøyd med sistnevnte. 7600?? 7610 mener du vel? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har hatt de siste 3 årene: T68/T68i, T310, Siemens SX1, Nokia 7600.Er mest fornøyd med sistnevnte. 7600?? 7610 mener du vel? Nei. Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 d r så utrolig mange her som har vært så godt fornøyd med t68 og t68i ... d skjønner jeg ikke, har selv hadde begge disse telefonene, og menyen er treg, dårlig fargeskjerm, ikke noe bra å skrive mld. med.. osv... Hva er det dere har vært fårnøyd med på denne telefonen egentlig??? Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 t68i, som jeg har den dag idag... gprs, mms, epost, ir, bluetooth, grei batterikapasitet, lydopptak, fargeskjerm... ikke verst for en 2,5 år gammel telefon bertie ikke sant, jeg er helt overrasket over at T68i er så bra trass i slderen. Skjermen kunne hatt litt flere farger, men når jeg ser bilder som er på f.eks siemens MC60, så synes jeg faktisk at skjermen på T68i er isågod... Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 jaja, seff. den er seriøst ganske SYK til å være så gammel, men når man tester dagens telefoner, så kan den jo ikke måle seg i det HELETATT mot dem, så hvorfor er d så mange i DAG som synes den er sååå bra... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Siemens M65 er jeg godt fornøyd med selv om den har noen bugs, de er rapportert til Siemens-Mobile som har lovet å ordne dem med firmware updaten som kommer nå snart. Barnesykdommer har vi alle... Den tar bra bilder, rask i de fleste operasjoner, veldig bra skjerm, god lyd og den tåler nok mye, uten at jeg kan si det sikkert, har ikke kræsjtestet den enda Med IR eller datakabelen man får kjøpt til denne kan man stille og fikkle med hva som helst på mobilen, ikke bare kopiere inn og ut lyder og bilder. Liker også det at man kan slette programmer for å få mere minne. Skal ha S65 så snart den kommer så da overtar dama M65, blir sikkert enda mere fornøyd med S65 Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Har hatt de siste 3 årene: T68/T68i, T310, Siemens SX1, Nokia 7600.Er mest fornøyd med sistnevnte. 7600?? 7610 mener du vel? Nei. hmm ok.. trodde du hadde 7610 jeg.. 7600 har fått mye negativt preg over seg da... hvorfor er du så fornøyd med denne egentlig? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hoax: Ja, ifølge en som har lagt inn erfaring på S65 i prisguiden så skal den visstnok være utrolig god. Endret 3. juli 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Har hatt de siste 3 årene: T68/T68i, T310, Siemens SX1, Nokia 7600.Er mest fornøyd med sistnevnte. 7600?? 7610 mener du vel? Nei. sorry forvekslet deg med "Eulogy".. nesten likt nick samt nesten lik avatar Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tenk dere en kamskjellstelefon som kan ligge på bordet oppslått og opp ned, som en A. Uansett hvor hardt en slår oppå den knekkes ingenting. Samsung S100. Samsung S100 var en bra telefon, med kongeskjerm (da). Men den kom uten MMS, selv om dette var blitt vanlig da. Ellers er den knotete å skrive meldinger med, og nøkler har gjort slik at den ikke lenger er i orginalfargen i det hele tatt . Solid er den ihvertfall . Pleier ikke kjøpe ny telefon før den foregående blir ødelagt, men denne gangen har det tatt lang tid Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 3650 er vel den første BRA mobilen,den var en av de første med VGA kamera og film(!)størelsen var helt for j*vlig. Har hatt 6 mobiler på et år nå, og 3650 er den jeg har hatt lengst! Så det blir vel 3650, selvpm den er stor og stygg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 kjempefornøyd med min nokia 3650!! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 d r så utrolig mange her som har vært så godt fornøyd med t68 og t68i ... d skjønner jeg ikke, har selv hadde begge disse telefonene, og menyen er treg, dårlig fargeskjerm, ikke noe bra å skrive mld. med.. osv... Hva er det dere har vært fårnøyd med på denne telefonen egentlig??? Den var relativt forut for sin tid da den kom. Som nevnt ovenfor hadde den bluetooth, "skikkelig" fargeskjerm, diktafon, gprs osv osv... Dessuten oppfattet jeg den som veldig solid. En annen fordel var gummibaksiden på batteriet på t68, den gjorde at man kunne legge den fra seg hvor som helst på en flate i bilen uten at den skled rundt. Fantastisk telefon egentlig. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hoax: Ja, ifølge en som har lagt inn erfaring på S65 i prisguiden så skal den visstnok være utrolig god. https://prisguiden.no/vis_produkt.php...d=18534&id=8730 Denne ja? Latterlig hehe... Tviler sterkt på at personen har tatt i en S65, men det er jo ikke helt umulig. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Mest fornøyd med Siemens M65 , mye bedre enn alle de andre tellefonene jeg har hatt Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Den var relativt forut for sin tid da den kom. Som nevnt ovenfor hadde den bluetooth, "skikkelig" fargeskjerm, diktafon, gprs osv osv... Dessuten oppfattet jeg den som veldig solid. En annen fordel var gummibaksiden på batteriet på t68, den gjorde at man kunne legge den fra seg hvor som helst på en flate i bilen uten at den skled rundt. Fantastisk telefon egentlig. Gummiflate? dette har ikke jeg på min... edit: ser du skriver t68. jeg har t68i, så det er mulig det kun er t68 som har det... Endret 3. juli 2004 av 8210fan Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Siemens S55. Ikke en super mobil, men idiotsikker, men samtidig avansert UI. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.php...d=18534&id=8730 Denne ja? Latterlig hehe... Tviler sterkt på at personen har tatt i en S65, men det er jo ikke helt umulig. Det er den ja. Den er så latterlig at jeg måtte nevne den. Hadde han hatt den så hadde han nok skrivd litt mer enn det han gjorde. Det er så mange som legger inn sånne erfaringer uten å ha telefonen, eller prøvd telefonen. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 skjønner ikke at en t68(oppgradert til i, og derfor det gummibakdekselet som ble nevnt), ikke kan sammenlignes med dagens telefoner. Prøvde en S600, og bortsett fra en bedre fargeskjerm og mulighet for å ta bilder, så var det fryktelig lite forskjell på de to i funksjoner. t68 har ikke java da, men ellers... Har ikke prøvd noe særlig av de nyere nokia og siemens, men utifra den S600'en jeg prøvde, så har ikke ericsson utviklet seg VELDIG mye hvertfall. bertie ps. til folk som mente t68 var treg: den var treg med original firmware, og hvis man lagret noe på simkortet. Så lenge man ikke lagret nummer eller meldinger på simkortet er det fint lite å klage på når det gjelder hastighet hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg