Gå til innhold

Hvilken mobil har dere vært mest fornøyde med?


Anbefalte innlegg

Skal jeg ta med funksjoner, teknologi, skjerm, batteritid, kvalitetfølelse osv. er nok p900 den beste telefonen for min del.

Men er meget godt fornøyd med nokia 3330, en mobil jeg nå har hatt i et par år og som har virket fint fint, selv etter fall som ville få p900 til å bli ødelagt, bare hvis jeg holdt den i en slik høyde. Perfekt partymobil!

(Må si at jeg ikke behandler nokia 3330 mobilen min særlig bra men den virker, dag etter dag, fall etter fall, søl etter søl, så who cares?? P900'ren har ikke en eneste ripe, imens tilogmed plassen under betteriet på 3330 er full av riper :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 3330!! Ingen tvil! Den var kompakt og flott design når den kom. Den har aldri sviktet meg. Den er din beste kompis på fest. Har åpnet utallige øl-korker med den. Den er så solid at det er kun små riper i dekslet. Den har ligget ute i regn og snø, men fungert like godt.

 

Bedre kvalitets telefon skal du lete lenge etter :thumbup:

Lenke til kommentar
Gummiflate? dette har ikke jeg på min...

 

edit: ser du skriver t68. jeg har t68i, så det er mulig det kun er t68 som har det...

T68 sitt batteri hadde gummiflate som gjorde at den ikke skled rundt. T68i var helt hvit og glatt så vidt jeg kan huske. Min gamle telefon var en T68 som var oppgradert til i-versjon.

Lenke til kommentar
Av alle telefone jeg har brukt er Nokia "5110" den best, kunne kaste den i vegen å den var enda like god.  :p

hehe.. ja det var "slagvåpenet" mitt når jeg hadde den.. funka greit som "Øljekker" også ;)

"øljekker" jah... funker fint som det, men det er utrolig hvor mye dem gammle nokia`ene tåler.. bra mobil uten funksjoner :tease:

Lenke til kommentar

Mest fornøyd med t610, for jeg har ikke hatt p800 så lenge at jeg kan si om den har god kvalitet eller ej. Virker sånn til nå iallefall :yes: Det eneste kjipe med t610 er at aluminiumen i dekselet får riper, og som de fleste vet er det ikke den letteste sak av verden å skifte det :no:

Lenke til kommentar

Kan på en måte si jeg ble mest fornøyd med T600 (ikke T610 nei). Enkelt og greit fordi den ga akkurat det jeg forventet. En bitteliten og lett mobil som kunne ringe og sende sms.

 

At den hadde et koslig grensesnitt med fine tilpasningsmuligheter gjorde det bare bedre.

 

Ellers var jeg storfornøyd med SX1. Det er sprøtt nok at en 6 mnd gammel mobil fortsatt er den beste på markedet :)

Lenke til kommentar
Kan på en måte si jeg ble mest fornøyd med T600 (ikke T610 nei). Enkelt og greit fordi den ga akkurat det jeg forventet. En bitteliten og lett mobil som kunne ringe og sende sms.

 

At den hadde et koslig grensesnitt med fine tilpasningsmuligheter gjorde det bare bedre.

 

Ellers var jeg storfornøyd med SX1. Det er sprøtt nok at en 6 mnd gammel mobil fortsatt er den beste på markedet :)

eh.. tror at Nokia 7610 er bedre men :p

Lenke til kommentar

Off-topic/chattetråder skal legges i off-topic -> søppel.

 

Slike poster som legges i mobiltelefonforumet stenges og flyttes uavhengig av hvor godt diskusjonen er i gang (pga. stort problem akkurat når det gjelder mobilforumet). Dette er fordi det er slitsomt å tråle gjennom unødvendige chattetråder på jakt etter noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...