poower7610 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 som topic sier: "favoritt mobilen deres ever"? Min må være 3650... var super fornøyd med den tross det klumpete og sære designet Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Var veldig godt fornøyd med 6600 og Panasonic GD87. Har nå en 7610 som er stort sett det samme som 6600. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nokia 6610! Ble stjelt sist lørdag. Skal politianmelde det på mandag, nå som jeg har funnet igjen div. kvitteringer. Tok tilogmed bilde av den som jeg tror tok mobilen. (Av to personer, så er det vel kanskje ikke så vanskelig å finne ut hvem det var og OM personen virkelig tok mobilen. Mobilen er uansett søkk vekke) Var ikke rask nok med å få den sperra (via NetCom) så uvedkommende klarte å bruke kortet fra ca. 180 kr til ca. 30 kr dagen etter (da jeg sjekka saldoen via Internettet) Min neste mobil blir nok 6230. Gleder meg litt. Hadde dessverre ikke forsikring på mobil (selv om jeg trodde jeg hadde). Lenke til kommentar
OleP Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 var ihvertfall veldig stolt av min 8210 når jeg fikk den. Viste den stolt frem til alle vennene mine, som ikke skjønte mye av at en telefon kunne være så liten:) 8210 var en knalltelefon helt til den "døde" noen måneder senere.. dessverre Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 T610 er den beste telefonen jeg har hatt... Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 T68i. Helt klart en kongemobil... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ble stjelt sist lørdag. Skal politianmelde det på mandag, nå som jeg har funnet igjen div. kvitteringer. Tok tilogmed bilde av den som jeg tror tok mobilen. (Av to personer, så er det vel kanskje ikke så vanskelig å finne ut hvem det var og OM personen virkelig tok mobilen. Mobilen er uansett søkk vekke) Vel, det er jo bare positivt! Da kan du jo kontakte netcom og få en utskrift over hvilke nr. han har ringt Kan jo få deg inn på sporet om hvilken tulling som tok den! F.eks. hvis han ringte til en av dine bekjente, kan du spørre han om hvem som ringte han igår ca xx:xx. Foreløpig er det N 6100, selv om jeg ikke kan fordra den elendige skjermen Gleder meg til min nye Samsung P510 kommer i posten Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tror jeg fikk den telefonen for 3 eller 4 år siden. Er så deilig med en telefon som virkelig tåler vann, ikke bare sprut sikker. Eneste minus er jo det at den er sinsykt stor da Lenke til kommentar
beh Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Beste telefonen jeg har hatt var Ericsson T39s, angrer bittert at jeg solgte den. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 SX1 må vel være den jeg har vært mest fornøyd med Men har ikke denne topicen vært oppe før? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Joda, flere ganger har den vært oppe før.. Men men... Den jeg var mest fornøyd med var vel enten 3510 eller 7250 (første jeg hadde med fargeskjerm liksom ) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Den aller beste telefonen min... C45!!! Den eneste jeg har hatt, også da! Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Her må det være Qtec 8080. På en klar andre plass kommer faktisk 3210 Eg tenker på kas mobil eg har vert mest fornøyd med, og da e desse to da. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Min neste mobil blir nok 6230. Gleder meg litt. Hadde dessverre ikke forsikring på mobil (selv om jeg trodde jeg hadde). Er du klar over at du kan bruke reise forsikring? For det har du vel? Tror de fleste nordmenn har det. Lenke til kommentar
Steffan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 T39 helt klart. Synd at Ericsson har gått vekk fra den sinnsykt kule "klaffen". Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har egentlig vært fornøyd med alle mobilene jeg har hatt.Men jeg er vel mest fornøyd med SE T610 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Denne: Hadde den liggende i passasjersetet på bilen min da jeg kjørte ut og stupte kråke med bilen. Vinduene knuste og mobilen fløy ut av bakruta og landet i hagen på et hus på andre siden av veien i to deler. Da jeg omsider kom meg ut av kjerra fikk jeg letet fram delene til telefonen, klemt de sammen. Og jammen gikk den ikke på med en gang.(!!) Solid kvalitetstelefon jeg gjerne skulle hatt igjen. Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg var mest fornøyd med min Nokia 6150. Den var helt overlegen når jeg kjøpte den, eneste grunnnen til at jeg byttet den ut var at jeg etter hvert syntest at den var for stor. Den jeg har vært minst fornøyd med var Ericsson 628. I løpet av det året jeg hadde den, var den tilsammen 4 mnd inne til reperasjon. Når garantien gikk ut, kjøpte jeg 6150'en til den nette sum av 3800,- kr.... Også jeg som synst K700 er for dyr.... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 t68i, som jeg har den dag idag... gprs, mms, epost, ir, bluetooth, grei batterikapasitet, lydopptak, fargeskjerm... ikke verst for en 2,5 år gammel telefon bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg