Kaeso Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har igjen startet å spille Max Payne, og det er jo rått! Når kompisene mine "snakker spill" er det alltid Cs, cs, cs, cs. Det er jo litt kult da, men jeg liker bedre MP. Er det ingen som spiller Max Payne eller ?? Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 kebabgud du driver av å prater om at ting er gammle, foreksempel innlegg... ting trenger ikke være dårlig selvom om de er gammle... selv har jeg spillt en del max payne, men jeg har ikke spillt så mye av det i det siste. har blitt mer dod og yuris revenge. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 forresten ... du liker tøffe jenter. LOL!! HEHE!! ROFL! HEHEEHE!! du liker tøffe jenter!! hehe! LOL! å du legger en link til to jenter som **** ikke har pupper engang, rumpe har de heller ikke! hehehehe!! kom tilbake etter at du er ferdig med puberteten du! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har spilt igjennom MP 1 gang og syntes det var ganske kult men jeg har ikke den "følesen" å spille det en gang til jeg hvet ikke hvorfor men det er nå bare sånn he he...some kind of boring? same after same thingie in those hotels an high buildings? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 17:48, mr.a skrev:forresten ... du liker tøffe jenter. LOL!! HEHE!! ROFL! HEHEEHE!! du liker tøffe jenter!! hehe! LOL! å du legger en link til to jenter som **** ikke har pupper engang, rumpe har de heller ikke! hehehehe!! kom tilbake etter at du er ferdig med puberteten du! life is hard.. touch yourself and get over it.. og forørig: mp er et veldig ra spill, men d at d ikke er multiplayer gjør at replay verdien ikke blir så ekstrem stor... Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 -Bare en tanke. Bullet time i multiplayer kunne blitt litt rart da.. :razz: Det er jo det som gjør spillet såpass unikt som det er... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 det er derfor de ikke har MP i MP (??) Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: Liker litt tøffe jenter jeg.!!! hehe! du sliter hvertfall! hvor bor du? på landet? du finner jenter som er hundre ganger finere enn de stygge drittungene der rundt om i oslo! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Kjører Max Payne med Kung Fu-mod (kungfu.maxpayneheadquarters.com) og jeg må si at synet av Max Payne som tar kung-fu spark, slag, saltoer og ikke minst løper oppå vegger har gitt spillet et nytt "liv"! Måtte jo også prøve spillet med mitt GeForce 4...alt går flytende ved 1280x1024 med maks innstillinger, utenom anti-aliasing, som jeg kun kan ha på 2 samples for flytende gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå