Gå til innhold

USB kabel til N7610

Anbefalte innlegg

Hei, jeg får min Nokia 7610 hvert øyeblikk.. og jeg har lest at det skal følge med USB kabel til den.. stemmer dette? isåfall hadde det vært topp :yes:

En annen ting: Siden det er RS-MMC, er 128 MB den største minnebrikken jeg kan få på mobilen? teit isåfall :thumbdown:

Og til slutt, til dere som har telefonen... er dere fornøyd? bra kamera osv..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det følger med usb kabel ja. Det kommer nok større rs-mmc brikker etterhvert! skal du se...

Når du fører bildene over på maskinen blir de ikke av så bra kvalitet...

Ok, takk for hjelpen... men du.. jeg prøvde å legge inn et bilde som "avatar".. men det funket ikke.. må bilde være i en spesiell str. eller fikses det automatisk? :roll:

Lenke til kommentar
Hei, jeg får min Nokia 7610 hvert øyeblikk.. og jeg har lest at det skal følge med USB kabel til den.. stemmer dette? isåfall hadde det vært topp :yes:

En annen ting: Siden det er RS-MMC, er 128 MB den største minnebrikken jeg kan få på mobilen? teit isåfall :thumbdown:

Du får tak i rs-mmc på 256MB.

Lenke til kommentar
Hei, jeg får min Nokia 7610 hvert øyeblikk.. og jeg har lest at det skal følge med USB kabel til den.. stemmer dette? isåfall hadde det vært topp  :yes:

En annen ting: Siden det er RS-MMC, er 128 MB den største minnebrikken jeg kan få på mobilen? teit isåfall  :thumbdown:

:roll: Hvor får man kjøpt disse minnebrikkene? og hvor får man kjøpt deksler til 7610 og andre mobiler...?

Lenke til kommentar
Hei, jeg får min Nokia 7610 hvert øyeblikk.. og jeg har lest at det skal følge med USB kabel til den.. stemmer dette? isåfall hadde det vært topp  :yes:

En annen ting: Siden det er RS-MMC, er 128 MB den største minnebrikken jeg kan få på mobilen? teit isåfall  :thumbdown:

:roll: Hvor får man kjøpt disse minnebrikkene? og hvor får man kjøpt deksler til 7610 og andre mobiler...?

Sjekk komplett. Ser ikke ut som de har det på lager nå. Ellers kan du sjekke prisguiden her på amobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...