OeO Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei jeg skulle etterhvert kjøpe meg en ny pc og har lyst på win xp. Siden jeg går på skolen har jeg lyst på en studentlisens. Jeg har allerede en win 98 lisens og tenkte på oppgradering. Jeg har hørt om mange som sier det er mye tull med oppgraderingslisenser så: Ville det funket å lånt en winxp cd, brukt den koden jeg får med oppgraderingen? Og ville det vært lovlig, jeg har jo begge lisensene...? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 tror ikke det vil funke. kodene forteller instalasjonen hva som er tillatt og ikke. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Det var da dummt, men hvis jeg oppgraderer og skal reinstallere kan jeg bruke den cd'en (win xp opg.)da? Er en opg. cd den samme som en vanlig bare med forskjellige koder? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 det vil funke glimrende! alt du trenger å gjøre er å kopiere cd-en over på harddisken, endre noen siffer på en fil, og brenne cd'en. Da vil du kunne installere clean install med en upgrade-kode. Husker ikke hvor jeg leste dette... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: blanc skrev (2002-04-20 18:08):det vil funke glimrende! alt du trenger å gjøre er å kopiere cd-en over på harddisken, endre noen siffer på en fil, og brenne cd'en. Da vil du kunne installere clean install med en upgrade-kode. Husker ikke hvor jeg leste dette... Hihi..det var jo mye hjelp..."slett noen siffer i ei fil og brenn cd'en". Så...slett siste tallet i setup.exe så skal det gå bra Lenke til kommentar
OeO Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Så det du sier er at jeg kan gjøre om oppgraderingscd'en til en vanlig win xp cd? OG det blir sånn halvveis lovlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå