Gå til innhold

Dell inspiron 8600

Anbefalte innlegg

Heisann.

Her for litt siden mottok jeg min dell inspiron 8600, Der xp home var lagt inn tho.

Jeg har xp pro på disk, og la derfor inn dette. Da jeg liker pro bedre en home.

Jeg finner ut at skjerdriveren er ganske gammel, og bestemmer meg derfor for og oppgradere den..

Jeg laster ned omega sin nyeste driver

Starter og avinstallere den i fra dell sin cd. da får jeg en error, men trykker ok, så forsvinner ati-dell sine drivere fra legg til/fjern programmer. Tenker ikke noe mere over det.

Rebooter, og starter installasjonen av omega driveren, kommer til den delen da installasjonen kopierer filer over og får først denne erroren:

galskap.net/ting/rart.jpg

Trykker så "ok" som det står, går 2-3 sekunder og så popper denne opp

galskap.net/ting/rart2.jpg

Jeg skjønner ikke hva dette kommer av. Jeg rebootet maskinen og prøvde å legge inn Dell sin driver, SAMME feil kommer da. Begge popups'ene..

Har Dell satt noe sperre på og legge inn andre drivere? denne driveren er jo mest jalla og er ikke god for en femmer. :dribble:

Takk for event. svar.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først avinnstaler de gamle driverene, finn ATI driver cleaner. Forsøk på nytt med omega driverene, hvis det ikke funker last da ned nyeste catalyst driver og patje's mobility modder. Installere driver med mobility modder.

Hadde det samme problemet, installerte chipsetet på ny så gikk alt som en drøm.

Lenke til kommentar

Hadde samme problem med et skjermkort fra en dell maskin.

Alt løste seg da jeg la inn ny bios på skjermkortet. Da funket det med vanlige drivere. Regner med du bare har lastet ned vanlige ATi- drivere?

Last ned omegadrivere for mobility radeon du..

Da går alt mye lettere, og du får installer driveren.

Har du prøvd å sette inn home cden? og legge inn driver derfra? Den er i alle fall klargjort for mobility Radeon serien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...