ludvig Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Har kjøpt BFV og når jeg går på Multiplayer --> Internett og trykker på update.. men det skjer ingen ting, finner altså ingen servere... Gjør jeg det riktig eller er jeg helt på bærtur? Noen tips? Edit: Oppdaterer fra v. 1.0 til v.1.02 kanskje det kan hjelpe? Endret 2. juli 2004 av ludvig Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har det samme prolemet som deg, ekstremt irriterende. Mulig det har noe med Antivirus/brannmuren å gjøre. Bruker selv Norton antivirus, og brannmuren innebygget i en Dlink router. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Det funket for meg å innstalere v. 1.02. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det funket for meg å innstalere v. 1.02. Jepp. Man kommer nesten ikke inn på noen servere uten å ha nyeste patch Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Prøv All Seeing Eye til å finne servere du vil spille på.. Der har du mye bedre mulighet til å velge bort servere som ikke er interessange.. F.eks velge bort alle servere unntatt nord-europa osv.. Du slipper også de lange intro-videoene i bfv. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) http://www.udpsoft.com/eye/ Du slipper også de lange intro-videoene i bfv. Du trenger bare å rename "movies"-mappa di til noe annet så kjøres ikke filmene Endret 15. juli 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå