Gå til innhold

downloading av DirectX 9.0c

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om 9.0c er ute, hvorfor legges den da ikke ut på microsoft.com ?

Kanskje fordi den ennå ikke er helt ferdig testet?

Ikke vet jeg hva problemet er, men jeg er ikke den eneste som har opplevd problemer med dx9c og 6800. link til dx9c problemer diskusjon

Her ser du benchmark av call of duty på pc'n min, det er ikke akkurat spillbart eller??? Helt klart noe som er galt, jeg opplever også at nvidia sine 6800 demoer (nalu, pirates ihvertfall) hakker på samme måte. Men de aller fleste spill fungerer bra.

callofdutydx9c.PNG

Alt jeg gjør i call of duty er snu spillern rundt, ikke vits å gå rundt engang. For meg ser det ut som om det hakker når jeg ser røyk (texture blending).

Endret av Shell
Lenke til kommentar
Om 9.0c er ute, hvorfor legges den da ikke ut på microsoft.com ?

Kanskje fordi den ennå ikke er helt ferdig testet?

Ikke vet jeg hva problemet er, men jeg er ikke den eneste som har opplevd problemer med dx9c og 6800. link til dx9c problemer diskusjon

Her ser du benchmark av call of duty på pc'n min, det er ikke akkurat spillbart eller??? Helt klart noe som er galt, jeg opplever også at nvidia sine 6800 demoer (nalu, pirates ihvertfall) hakker på samme måte. Men de aller fleste spill fungerer bra.

callofdutydx9c.PNG

Alt jeg gjør i call of duty er snu spillern rundt, ikke vits å gå rundt engang. For meg ser det ut som om det hakker når jeg ser røyk (texture blending).

Prøv å gå tilbake til 9b da.

Lenke til kommentar

Lasta ned v5 av Windows updater- men får ikke sjekket hva jeg trenger av updates 8custom) før de påstår at jeg har invalid key-jeg har en EKTE xp-pro versjon og ikke noe warez-wtf? Kan jeg laste ned netverkspakken? Den på 264 mb- tenkete bare å åpne den exe fila og installere-men ble i tvil da PCer med uekte versjoner vil krasje-jeg har det ikke men windows update v5 mener tydeligvis dette uansett! :mad:

Lenke til kommentar
Hmm, eneste er at jeg har hørt noe om at pcen krasjer hvis du innstaller SP2 på, *host host* nesten lovelig versjoner....?!

Noen som kan bekrefte det?  Jeg har gyldig serial da..

Funker det. Sitter og små-hoster her. det var den forrige BETA-n som ikke funka. RC2 har ingen problemer med Corp-ed. OSV.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

For dere som er redd for å ødelegge maskina med patsher og annet bruk "Power Quest Drive Image"

De selger det hos Symantec for 69,95$ med lisens.

Det er genialt, man tar bare en backup av c: og prøver.

Skulle det gå til he.... så er det et kvarter å kjøre backupen og maskina er som før, færdig boota.(har prøvd) :thumbup:

Lenke til kommentar
For dere som er redd for å ødelegge maskina med patsher og annet bruk "Power Quest Drive Image"

De selger det hos Symantec for 69,95$ med lisens.

Det er genialt, man tar bare en backup av c: og prøver.

Skulle det gå til he.... så er det et kvarter å kjøre backupen og maskina er som før, færdig boota.(har prøvd) :thumbup:

Eller bare spare penga å avinstallere SP2? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...