XolFx Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 jeg har et Lian Li PC75BUSB og hvilken strømforsyning mener du passer best til kabinettet og hvorfor ? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 jeg har et Lian Li PC75BUSB og hvilken strømforsyning mener du passer best til kabinettet og hvorfor ? Mener du utseende messig? Hvis det er det er jo det kun et spørsmål om smak, så det burde vel du kunne svare best på selv? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det kommer vel an på hvilke hardware du har. Jeg anbefaler som alltid Fortron/sourse, bra og nå også billig og ikke minst stille. 350W Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 BeQuiet Speilblank titanoverflat lydløse blå led-vifter viftestyring til tre vifter innebygd Fåes fra 400w-520w Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Spiller ikke så stor rolle hvordan PSU ser ut, fordi du ser ikke så mye av det i et PC75-tårn. Det er en aluminiumsplate som skjuler mesteparten av PSU. Jeg har selv et Antec TrueControl 550W. Det eneste jeg ikke liker med det er at ledningene kommer ut på "feil" side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå