aklla Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 har akkurat joinet en ny guild, virker ikke akkurat som om de gir, bare tar jeg har spørt i flere dager om noen har ett lite hus jeg kan låne til storage, noen dager til heg får flyttet mitt overfyldte hus... men neida... ingen som kan låne meg hus... hmm, kanskje jeg ikke blir så lenge i denne guilden heller... Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvilken galakse spiller du på? Jeg spiller på Lowca.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 shadowfire.... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kom til Eclipse, alle er velkomne til vår guild her. Gratis armor, buffs, våpen, hus ,swoop (sykkel) osv. Har så godt med penger nå Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kom til Eclipse, alle er velkomne til vår guild her. Gratis armor, buffs, våpen, hus ,swoop (sykkel) osv. Har så godt med penger nå Hva heter denne guilden da? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kom til Eclipse, alle er velkomne til vår guild her. Gratis armor, buffs, våpen, hus ,swoop (sykkel) osv. Har så godt med penger nå Hva heter denne guilden da? www.teammajestic.tk Vi er Team Majestic.Vi er Imperials,og driver mest med PvE/PvP.Egentlig er vi svært få i guilden nå,men det hadde vært fint om du kunne kikket innom og joinet oss Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Høres fint ut med en "rik" guild. Skulle gjerne kommet hvis jeg startet å spille idag, men nå har det seg slik at jeg har det bra nok på Lowca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå