Gå til innhold

folk gir meg ting

Anbefalte innlegg

gir folk dere ting også??

den siste tiden har jeg fått 1,5 mill, fikk akkurat ett bilde(det jubeleums bilde) og en kakadu, har fått composite armore, tusken helmet, får ofte buffs...

har fått 2 buffs de 2 siste ukene, uten å spørre om det, jeg stod i kø for en buff i dag, så plutselig skriker hun at jeg får gratis buff...

blir nesten litt fortvilet jeg...

skjer dette noen andre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjer ikke med meg, vet ikke hvor lenge du har spillt, men man bruker å hjelpe folk som er helt ny i spillet, vi har alle vært dær, å det kan være ganske vanskelig å komme i gang uten hjelp! Hjelper ofte nye spillere med utstyr å buffs(når jeg var doc) og penger!

Lenke til kommentar

jeg går rundt som med tittel master artistian, har 35 badges og har full composite armor, så det er egentlig ingenting som kan få den til å tro at jeg er ny...

edit: nei, jeg tigger ikke...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Buffs er "enhancements" som Doctors gir deg, sånn at du får høyere H og A-stats. Utenfor Theed Starport sitter det nesten alltid minst en Doctor og buffer folk, dette koster omtrent 10k. Entertaner buffs er mye det samme, men det går på M-stats, og der må du /watch eller /listen på en entertainer som samtidig har satt /setperform på deg (du får beskjed med [navn] directs their performance to you) i omtrent 5 min.

Brandy osv brukes ofte i stedet for og/eller i tillegg til entertainer buffs.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter andre dagen på min Trial fikk jeg 2 swoop bikes, ble akseptert i en Guild på Rori, fikk 80%kinetic Composite armor, en pet, fiskestang, penger, buffs(til comp. armoren),eget hus, slicing på armoren og 70stk brandys.

Blir buffet gratis hver gang eg kommer til byen av en Master doc(7 forskjellige buffs)

Sånne ting for deg til å kjøpe et spill. I tillegg så har vi de kuleste folka i Guildet! Master Armorsmithen selger også den billigste Comp. armoren eg har sett så langt: 100K (guildprice)/ 250K (non guild price).

Om folk leter etter Guild på Bria, gi meg en lyd: "Nightdweler"

Må ha flere nordmenn :thumbup:

Endret av The_Firm
Lenke til kommentar

Jeg fikk tre geo blastere og to rep blastere av en pistoleer som trente meg :D

Han skulle slutte som pistoleer og begynne på swordsman i stedet. Slike små ting som dette gjør det ekstra hyggelig å spille, og det er viktig å bidra selv også.

Lenke til kommentar

Tumbling er så latterlig. Står der og mister stats kun pga du vil ha xp. Samme som Image Designers som gir faen i spillet og kjører macro etter macro. Er jo som roboter enkelte.

Aldri fått noenting i SWG egentlig, har blitt hussla flere gang though. Twin Force Chrystals solgt til 100 k som har gått for 1 000 000 og flere holocrons har jeg solgt som jeg bare fant ved å gå i tatooine ørkenen utenfor bestine. Gud som jeg angrer .

Lenke til kommentar

Å grinde medic/cm/doctor uten en som tumbler er utrolig kjipt! Dette tar lang tid siden det egentlig ikke er så mange folk i med centrene! Di fleste som kommer dit grinder et slikt prof selv, kan ikke huske sisst jeg var der selv! Men har grindet doctor selv, å når ingen tumbler for deg så tar det bare utrolig lang tid!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bare join en litt stor guild, så trenger du ikke tenke mer på buffs. I den guilden jeg er i så starter jeg alltid i guild HQ, får buffer gratis, henter min daglige dose brandy, gratis, eventuelt henteer ny armour, gratis og til slutt eventuelt litt penger, før jeg drar av gårde for å hunte en jedi. Når dagen er omme, drar jeg tilbake til guild HQ, legger fra meg brandies jeg ikke har brukt, eventuelt laster av resurser jeg har fått, dumper av loot jeg ikke vil ha, og casher inn dagens fortjeneste. Det er slik en guild skal fungere, du får og du gir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...