PixelImp Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) ... og IKKE i opera *link fjernet* i IE er problemet boksene til venstre, det blir en pikselfeil i grafikken på en måte ... dere ser det om dere sjekker ... i FF er problemet at bakgrunnen ikke vil utvide seg etter innholdet på forhånd, takk - Nicolai Endret 3. juli 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) i FF er problemet at bakgrunnen ikke vil utvide seg etter innholdet Legg til ettellerannet med clear: both under de flytende elementene innne i divven som skal vise bakgrunnen. (tipper det er tyvende gangen jeg forklarer dette denne måneden.) EDIT: IE feilen tipper jeg du kan fikse med overflow: hidden på .leftbox_top og .leftbox_bottom. Endret 2. juli 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Legg til ettellerannet med clear: both under de flytende elementene innne i divven som skal vise bakgrunnen. (tipper det er tyvende gangen jeg forklarer dette denne måneden.) EDIT: IE feilen tipper jeg du kan fikse med overflow: hidden på .leftbox_top og .leftbox_bottom. overflow funket nydelig ... men skjønte ikke helt hva du mente med den clear:both saken Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 men skjønte ikke helt hva du mente med den clear:both saken Svarte just på det i en annen tråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2431099 Si ifra om det ble uklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå