Drakkar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har tenkt og bestille ADSL, lurer på om det er noen som har erfaring med Direct Connect. Lenke til kommentar
lie Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bestill ! jeg har shdsl og er meget fornøyd. Slå kundeservicen på den i forhold til telenor eller andre Lenke til kommentar
Drakkar Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Har de bra ping tider Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) selv kjører jeg DC 2Mbit shdsl og er meget godt fornøyd, og jeg har også bestillt DC adsl til "hele" familien min... jeg sjekket ping i mot www.vg.no nettop og jeg ikk da en average på 23ms.....og mot google har jeg 79ms, da har jeg samtidig 1Mbit trafikk inn og 2-300kbit ut edti:tyrkleif Endret 3. juli 2004 av mokkel Lenke til kommentar
magnus99 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei, har hatt Direct Connect siden i høst, har 2mbit sdsl, er strålende fornøyd, god fart, utmerkede pingtider, aldri nedetid, de svarer telefonen med en gang og har bra priser. I tillegg har de markedets beste utvalg av linjer, noe for alle. Jeg anbefaler dem på det sterkeste. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Noen som har link til direct connect (ISP ikke DC) Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 www.directconnect.no ser forestten at dem har satt ned prisene site uka jeg anbefaler DC på det sterkeste Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tilbyr DC å sette opp reverse DNS på den faste IP adressen man får med SDSL abonnementet? Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg spurte om å få reverse lookup, men fikk beskjed om at det kunne dem ikke gi meg, vet ikke om det er det samme på reverse DNS, men er sikkert samme greia der Lenke til kommentar
lie Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hadde 12-16 i ping på cs servere med 2 mb sdsl Lurer på om neste regning blir lavere.. 2 mb sdsl for under tusingen , finn noen andre som har det . Altså leverer "overalt" .. Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hadde 12-16 i ping på cs servere med 2 mb sdsl Lurer på om neste regning blir lavere.. 2 mb sdsl for under tusingen , finn noen andre som har det . Altså leverer "overalt" .. jeg har sendt en mail til DC for jeg lurer på det samme, vi har egentlig en kontraktsfestet pris....blir morro å høre hva det blir til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå