Habla Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 beh /........ Hva du kallte den var ikke poenget.....les igjen. Tro hva du vil om I`en. Men har du sett noe sted at I`en står for international? Nå tenker jeg ikke på noe forum. Om jeg har noe påstander, det er jo akkurat det jeg kommer med. Mitt poeng er at det er forskjell på hvem du spør. Derson du spør noen som sitter i kundesupport og får et "nei, vi skal ikke lansere noe nytt" har det svaret mindre verdi en dersom du sprør noen som faktisk har en sentral posisjon i firmaet selv om du får samme svaret. Er du ikke enig i dette? Dette er noe av det dumeste jeg har lest på en stund...hahah. Hvordan kan du få f.eks "nei, vi skal ikke lansere noe nytt" av Per A. til å ha noe mer verdi enn "nei, vi skal ikke lansere noe nytt" sagt av bjørn dott. Når du vet at det er standard svaret uansett hvem du spør..... "Sverte mitt navn med sånne kommentarer", hvor får du disse latterlige kommentarer dine fra..? Legg opp mine faktafeil så jeg får en sjangse til å kommentede de istedet for å oppføre deg som en unge. Å kaste stein i glasshus har kostet selv de dårligeste kasterene mye i form av nye vinduer. Hva er det du sier her? Gjør deg forstått.... Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det var da dyrt, vi selger den for 399,- med Privat+/Djuice nonstop(Spaceworld). Kunder-kom til oss For å balansere litt: Tatt i betraktning at kundeservicen erfaringsvis er helt hinsides alt som er akseptabelt tror jeg folk gjør lurt i holde seg langt borte fra Spaceworld. Får du trøbbel med f.eks. telefonen din risikerer du virkelig trøbbel. (parentes: Siba har samme telefon til 399 med Tele2-abonnement, som er billigere på alle punkter sammenlignet med Telenor). Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Enig med oivindi, det er ikke bare bare å handle telefoner hos spaceworld, ihvertfall ikk e i min lokae spaceworld butikk. Habla: PM Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Habla: PM Tror nesten ikke det er nødvendig av deg å bruke tid og krefter på å diskutere med ham. Enkelte personer bruker sin tid på å provosere andre eller skape dårlig stemning og krangel. Habla har alltid lekt "tøffingen" på forumet. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tror ikke K700 faller i pris med det første, men vil prisen vil synke etter hvert. SE T630 har vel ikke gått ned noe særlig enda i pris. Har vel kanskje gått ned 100-200kr de fleste plasser... Men om et 1/2 til 3/4 år så er nok prisen på både T630 og K700 redusert med, tja, tipper 25-30% slik som ca.T610 har gjort... Til dere som alltid har rett og er ekspert i alt, jeg bruker ordet "TROR"! Har egentlig ikke peiling på hva jeg snakker om... sån som alle andre... Lenke til kommentar
duda Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tror nesten ikke det er nødvendig av deg å bruke tid og krefter på å diskutere med ham. Enkelte personer bruker sin tid på å provosere andre eller skape dårlig stemning og krangel. Habla har alltid lekt "tøffingen" på forumet. jupp. det jeg syns som er provoserende av Habla, er at du ikke sier hva i'en i k700i står for. det er jo tydelig at du vet hva det betyr, så hvorfor ikke si det? de fleste tror i'en står for international. meg også. er jo logisk når c'en i k700c står for chinese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå