Gå til innhold

Prisreduksjon på K700?

Anbefalte innlegg

du habla sa ikke du litt feil!

k700(i) er det samma i'en som i t68i...t68i er forbedret versjon av t68...men har k700 det? NEI!....så hva er det du surrer med!

Han sa aldri at den var en forbedra versjon, han bare sa at: (jeg siterer) "Feil, Her får du et tips til hva det kan være. I`en står for det samme som i`en i T68i."

Dvs. at bokstaven har samme mening som i t68i.

-

beh: Du sier mye rart du... Men det er vel logisk at det nok før eller senere vil komme en erstatter til k700i ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
beh: Du sier mye rart du... Men det er vel logisk at det nok før eller senere vil komme en erstatter til k700i ;)

Jasså gjør jeg det? Jeg har i hvert fall ikke sagt at det ikke vil komme noen oppgradering av K700i. Vis meg gjerne hvor jeg har skrevet at den aldri kommer en oppdatert versjon. Hvis du vil kan vi ta dette over PM så vi ikke forsøppler forumet her mer en nødvendig.

Til trådstarter:

Er det noen sjanse for at prisen på K700 kommer til å synke med det første?

Nei, jeg ser ikke det som sansynlig. SE kommer ikke å erstatte K700i på en god stund.

På et år har prisen på T610 gått ned med ca 1/4 til rundt 2300 kr. Jeg vil tippe at det blir lansert noen nye modeller i september nå i høst, men de vil jo ikke presse prisen på K700i før de er i butikk.

Lenke til kommentar

Har Netcom og Telenor ulike sponsingsavtaler på forskjellige telefoner? Det virker jo fornuftig å sponse en 6600 mer enn en 3100 (med samme abo) siden en rbuker med 6600 nok sender fler MMS (kamera er standard) og surfer mer over GPRS (opera er standard).

Lenke til kommentar

HeijAl: Du burde lese rettningslinjene:

7. "Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" vil medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser."

Lenke til kommentar
SE har heller ikke kjørt noe særlig med reklamekampanje for K700i, noe jeg tror kommer.

Den kommer snart. Den er super cool. Stikkord for filmen er speil.

Habla: Saken er jo at K700 og K700i er samme telefon. Du har rett i at det er det samme som SE T68i, men det som mange ser ut til å ikke ha fått med seg er at K700i og K700 er modellbetegnelse på samme produkt.

Det er bare en modellbetegnelse på k700i, og det er ....trenger jeg å si det..lol

(hva du velger å kalle den er noe annet, men det endrer ikke modellbetegnelsen)

Jeg forstår ikke hvorfor "i"en skulle stå for Internet når "c" står for Chinese. Hvorfor bruke samme tegnplass til forskjellig informasjon?

Hvor har du fått det fra at I`en står for internet? Det er vel ikke noe uvanlig at samme tegnplass kan innholde forskjellige informasjon. F.eks ta en titt på bilbransjen.

Det kan være litt forvirrende å dra in Ericsson T68 og SonyEricsson T68i i denne diskusjonen for de to er det jo stor forskjell på, både i programvaren og noen mindre kosmetiske forandringer i skall og LED farge.

ok..lol

Poenget er at Kundeservice, uansett om det er i Norge eller Sverige, neppe forteller kundene sine over mail om kommende modeller om ikke engang er kommentert på annet hold.

Helt enig.

Forskjellen på "satelittkontor" og "SE selv" mener jeg ligger i arbeidsoppgavene de har. "Satelittkontorene" som ligger spredt rundt om i verden har ingen eller lite R&D, de har andre oppgraver som å være lobbyister for teleselskapene i deres eget marked (pushe på utbygging av nye teknologier og tjenester som GPRS, Edge, MMS etc.) og ta seg av kunderelasjoner.

Riktig. De har også alltid presslanseringene for sine respektive land.

Dersom man vil ha en uttalelse som er verdt noe må man jo snakke med noen som har myndighet å svare på spørsmålet og ikke noen som bare dementer det rett av pga. at de enten ikke vet det eller at de ikke får svare.

Alle dementere alt. Uansett hvem du spør.

@singh the sea...som remerser påpeker må du lære deg å lese... :)

Endret av Habla
Lenke til kommentar
HeijAl: Du burde lese rettningslinjene:

7. "Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" vil medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser."

Skal like å se at noen betaler en sånn faktura....

Det med fakturerering er bare tullball....hahaha

Lenke til kommentar
Det er bare en modellbetegnelse på k700i, og det er ....trenger jeg å si det..lol

(hva du velger å kalle den er noe annet, men det endrer ikke modellbetegnelsen)

Jeg kaller den for K700i.

Du sa i tidligere i denne tråden at K700c "har kommet", dette er feil. Det siste jeg hørte var at siste programvaren har store feil med multibyte trengsettet til "Simplified Chinese" og derfor drøyer det en stund til før denne er ute i (kinesisk) butikk.

Hvor har du fått det fra at I`en står for internet? Det er vel ikke noe uvanlig at samme tegnplass kan innholde forskjellige informasjon. F.eks ta en titt på bilbransjen.

Du ville jo ikke kommentere hva du mente at i'en sto for. Jeg tror fortsatt at den står for "international" helt til motsetningen er bevist. Har du noen påstander som underbygger at den står for noe annet?

Alle dementere alt. Uansett hvem du spør.
Ja det er klart, ingen ny mobil er lansert, ergo ingen ny mobil finnes å kommentere.

Mitt poeng er at det er forskjell på hvem du spør. Derson du spør noen som sitter i kundesupport og får et "nei, vi skal ikke lansere noe nytt" har det svaret mindre verdi en dersom du sprør noen som faktisk har en sentral posisjon i firmaet selv om du får samme svaret. Er du ikke enig i dette?

Hva er mest intressant å høre, at Bill Gates sier at Longhorn ikke kommer før 2010 eller at noen i Support @Microsoft Norge sier det samme?

@singh the sea...som remerser påpeker må du lære deg å lese... :)
Jeg synes ikke at du skal sverte ditt navn med slike kommentarer. Legg opp mine faktafeil så jeg får en sjangse til å kommentede de istedet for å oppføre deg som en unge. Å kaste stein i glasshus har kostet selv de dårligeste kasterene mye i form av nye vinduer.
Lenke til kommentar
Du sa i tidligere i denne tråden at K700c "har kommet", dette er feil. Det siste jeg hørte var at siste programvaren har store feil med multibyte trengsettet til "Simplified Chinese" og derfor drøyer det en stund til før denne er ute i (kinesisk) butikk.

det er bare tull. k700c har vært på markedet en stund nå. 2mass fra forumet her bestilte jo fra asia. så det er bare tull fra det å si at den ikke har kommet ut.

Som habla og remerser har sagt, så er mye av det du sier tull og tøys.

Lenke til kommentar

Det hadde vært meget intressant å få vite hvilken FW han har og om han opplever noen av de buggene som var der sist jeg testet en.

Duda: Jeg kan forsikre deg om at jeg forholder meg til fakta og ikke spinner opp ting fra løse lufta. Jeg forstod det som at den versjonen jeg testet for none uker siden ikke skulle bli sluppet, nå husker jeg desverre ikke hvilken FW dette var men det kan jeg nok raskt finne ut.

Jeg leser nå gjennom trådene til 2mass for å se om jeg finner ut noe.

Endret av beh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...