Wazu Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har plugget pc'en til tv'en for å kunne se filmer jeg har inne på Pc'en på TV. Men det er bare det, at når jeg starter filmer, eller hvilken som helst videofiler for den saks skyld, vises det ikke på tv'en. blir bare svart der filmen skulle vært. alt annet funker though, surfing og spill kommer opp på tv'en, alt annet enn videofiler. Hva er problemet? trodde kanskje det hadde noe med videocodec'er å gjøre, men har lastet ned en hel bråte med de, og det funker fremdeles ikke. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 du må bytte TV'n til primary screen Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 du må bytte TV'n til primary screen Fikk selv samme svaret!!! Problemet hos meg var at oppløsningen ut til TV'n var satt for høyt. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Funka det vettu! så enkelt var det altså . Vel, nå funker det ihvertfall, takker så mye for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå