ludobadger Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har kjøpt to skjermer fra JMdata. Den første kjøpte jeg da jeg ikke visste helt hva jeg ville ha og tenkte at tommer er alt. Det var en veldig gammal Eizo som ikke hadde all verdens bra refreshrates. Et dumt kjøp. Neste gang sjekket jeg litt mer på forhånd og kjøpte en Compaq 21" som jeg er strålende fornøyd med. Man får det man betaler for, også i bruktmarkedet. Servicen har i begge tilfeller vært svært bra. Mitt tips er at du holder deg til kvalitetsmerker og sjekker ut spesifikasjonene på skjermene før du kjøper dem. De fleste seriøse produsentene har en oversikt med speccs over alle skjermene de noen gang har lagd, feks Eizo sine utgåtte modeller. Her kan du ihvertfall finne ut hvor gammel skjermen er og refreshrates etc. Hvis du ikke klarer å oppdrive tester eller speccs så kan det nok som andre påpeker være et hint om at skjermen kanksje er litt gammal. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 jeg har ikke kjøpt hos jmdata, men jeg har en 21 tommer tandberg ergoscan 21 cDen ga jeg 8000 for, men det er noen år siden Ser at de selger flere slike skjermer som jeg har, og alt jeg kan si er er at skjermen er veldig behagelig. V Har tilsvarende skjerm, men syns bildet flimrer litt. Hvilke drivere bruker du på skjermen din ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå