Gå til innhold

Skjermene hos JMdata.as

fudun

Anbefalte innlegg

Hei,

har behov for ny skjerm i løpet av sommern, og tenkte litt på JMdata sånn fram til jeg får råd til en skikkelig fet skjerm...

Problemet er at mange av skjermene de har, er såpass gamle at det er vanskelig å spore opp noe info om dem. Tenkte på bl.a. den Tandberg/Panasonic 21" skjermen de selger til 1390 spenn, har aldri hørt om det billedrøret til panasonic, og fant ingen tester av noen av variantene av skjermen.

Kan noen si noe om de forskjellige 19"+ skjermene de har der? Jeg vil gjerne ha en 21" men jeg vil også ha et behagelig bilde...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jmdata selger overprisede skjermer og lyver på alderen.

de skjermene de selger er så gamle at du ikke finner tester av de på nettet engang.

Har kjøpt 2 skjermer der og ble heldigvis kvitt begge, der handler jeg aldri igjen. servicen er god, men skjermene er klare for kirkegården snart. Kan folk begynne å forstå at en CRT skjerm begynner å tape seg i kvalitet etter 2-5 år, alt ettersom virket merke det er.

nei bruktmarkedet er mye bedre å bruke, prisene er lavere der.

Lenke til kommentar

Kjøpte en 24" widescreen CRT derfra for 3000,-

Skjermen var to år eldre enn annonsert og "ubetydelige merker" i skjermen var litt mer enn ubetydelige etter min smak, men er stort sett fornøyd.

Skjermene er jo veldig billige og så lenge du vet hva du går til (brukte skjermer, ikke nødv dårlige) er det ikke så skummelt. :)

21" til 1390,- er jo helt greit, hvis du ikke er fornøyd så kan du returnere.

Lenke til kommentar

jeg har kjøpt en tandberg ergoscan 500 21" fra jm, hatt den ett år omtrent.

helt grei skjerm etter jeg ble vandt med den, men var vannvittig skuffet i begynnelsen, utrolig dårlig bilde i forhold til eizon jeg hadde før. ser du tett på skjermen ser du støy/reflekser og all mulig gruff jeg aldri hadde sett med eizon.

vær obs på at skjermene de har der er stort sett veldig gamle, og har elendige spesifikasjoner, men allikevel, er man ikke kresen får man en stor og grei skjerm til en billig penge.

jeg er egentlig meget fornøyd med jmdata, alt i alt får du jo det du betaler for, de har grei service og ordner alltid opp hvis du er misfornøyd.

kompisen min ringte de klokka 22, sa at skjermen hans nettopp hadde tatt kvelden, kl 23 stod de på døra hans med en ny skjerm :thumbup: helt gratis!

Lenke til kommentar

Heisann,

takk til de to siste innleggene, det er greit å vite hva man får, ja.

Har sitti og sett på en sånn 24" widescreen også, de kan jo ikke være bra til den prisen. Det er stort bilde altså... noen som har prøvd film eller spill på en sånn?

Jeg regner med at de fleste skjermene der egentlig ikke er noen skjermer for generelt kontorarbeid.

Lenke til kommentar

Kjøpte en skjerm av di for 6mnd siden.

Ringte til di å sa eg ville ha en god skjerm billigst mulig, samme hvilken skjerm det var bare det var over 17"

Blei enige om at eg skulle sette inn 1000kr så sendte han en skjerm.

Blei seriøst overraska når eg såg hvilken skjerm, og vertfall hvilken specs skjermen har!!

Kjører nå 1280x1024 @ 100hz :love:

Helt flat skjerm, nesten som den buer innover :D

Skjermen heter så mye som Dell Trinitron P991.

JMdata er en veldig fin nettbutikk for oss som ikke har eller gidder bruke masse peng på skjermer :thumbup:

Lenke til kommentar

hadde også en skjerm fra dem. 21" tanberg skjerm som gjorde en god jobb i de 2 årene den varte. Men som sagt tidligere, det er gamle skjermer du får, og du får ikke mer en du betaler for. Men absolutt en god nødløsning til man har råd til noe bedre.

Lenke til kommentar

Du får som regel det du kjøper :-)

Gå for en skjerm av kjent merke..triniton billederør anbfales.

Selv kjøpte jeg en 21" Eizo F931 av JM. Jeg kunne ikke se at den

var brukt en gang...er særdeles fornøyd med skjermen.

Civix

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...