Vallhall Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Takker for fint innlegg Sparchy Vel, saken er vel den at jeg ikke er amatørfotograf, knapt nok hobbyfotograf . Dette blir det første videokamera jeg noensinne anskaffer, men vil jo ha bra kvalitet for det . Har du noen peiling angående pris på GS400?, synes jeg så at det var ute i england. Jeg har jo MX500 hjemme nå på prøve, og syens det er bra, men som sagt har jeg jo ingeting å sammenligne det med, da jeg ikke har prøvd andre, jeg bor i en liten by, utvalget er temmelig tynt her, og orker ikke kjøre "land og strand" for og prøve forskjellige kamera. Jeg er derfor avhengig av dere her for å ta en best mulig avgjørelse. Lenke til kommentar
vegaroy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 GS400 ligger vel ann til å koste ca 20 000,- inkl. mva så vidt jeg har sett runt omkring på nettet Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, det valget er ihverfall enkelt for meg, til mitt bruk holder vel MX500 og vel som det, kunne ikke tenkt meg å bruke nesten dobbelt så mye til mitt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå