-Pondus- Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har hatt N6230 men har gått over til N7610 og synes denne er myyyye tregere enn N6230?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 pass på at du ikke kjører for mye i bakgrunnen og sett logfilen til 1 dag, dette burde hjelpe deg litt. Du ser hva som kjører ved å holde menytasten inne en stund Lenke til kommentar
eblth Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har hatt N6230 men har gått over til N7610 og synes denne er myyyye tregere enn N6230?? Var det et spørsmål eller en faktasetning? Jeg gikk over fra 7250i til 7610 og den er betydelig tregere, men jeg er blitt veldig vant til det nå! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er jo mye tyngre å kjøre Symbian enn bare "40 series" da Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 pass på at du ikke kjører for mye i bakgrunnen og sett logfilen til 1 dag, dette burde hjelpe deg litt. Du ser hva som kjører ved å holde menytasten inne en stund Heheee.. :!: Kjørte sikkert 6-10 prammer samtidig.. Takk for infoen om at man kunne sjekke dette så lett! Den ble mye raskere nå når jeg fikk lukket de,men hvor setter jeg logfilen til 1 dag? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gå inn på LOGG. Trykk VALG. Velg INNSTILLINGER, og der ser du det nok tenker jeg Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Gå inn på LOGG. Trykk VALG. Velg INNSTILLINGER, og der ser du det nok tenker jeg Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå