synsing Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tenker å kjøpe en programmeringsbok (java). Kom over "Lær Java2 på 21 dager". Noen som har lest den, og kan gi tilbakemeldinger på den, evt anbefalninger til andre bøker? Jeg må ha en bok som tar opp Java helt fra begynnelsen, er helt ny i dette. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hm, jeg har ikke lest noen Java bøker enda. Men jeg har hørt at Rett På Java , er en veldig fin bok. Du finner den her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 hørt at de bøkene i den serien er brar lærebøker. så hvis du ikke har peiling på Java fra før (eller liten peil) er denne boken å anbefale... Lenke til kommentar
regavoga Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg kjøpte nettopp denne boken, skal gi deg tilbakemeldinger når jeg får den... jeg har også lest en annen bok i denne serien (PHP), og jeg har god erfaring med den... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det spørs hva kunnskaper du har fra før. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 den boken suger..... hvis du har microsoft frontpage2000 bible er den boken någen lunde lik.... Lenke til kommentar
regavoga Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 koselig... jeg skal hente den på postkontoret i morgen... du kunne ikke sagt dette litt før....? det skal nok litt til å vippe meg av, så gode erfaringer jeg har med sams og teach yourself serien... Lenke til kommentar
regavoga Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ja, nå har jeg fått boken.. MEN!!! IKKE KJØP DEN NORSKE UTGAVEN FRA BOKKILDEN.NO!! etter at jeg hadde slått opp i boken forstod jeg boken var gitt ut i 1999.... java 2 er et annet ord på java 1.2, og i skrivende stund bruker jeg java 1.4.2, så boken er tydelig for gammel... men dette gjør jo at du får en del morsommere lesning også: "...Java skulle være et språk som krever mindre datakraft. Ingen skal behøve å bruke titusener av kroner på en Pentium II med MMX-teknologi" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå