mariant Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hadde en venninne på besøk i dag. Vi hadde noe jobb vi skulle gjøre, så hun hadde med seg sin bærbare. Det var en ganske ny Acer - og når hun koblet opp mot internett via en trådløs bredbåndsruter, hadde hun veldig dårlig hastighet mot internett. Jeg tipper på at den lå rundt "isdn-hastighet", mens min bærbare durer og går på full hastighet mot samme ruter. Så prøvde hun å kjøre med strømkabelen, og da fikk hun samme hastighet som meg. Jeg hadde regnet med at det var en eller annen innstilling som ikke var riktig, men hvorfor i alle dager fungerte det bra når hun kjørte på strømadapteret ? klem Maria Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 antagelig ble nettverkskortet kjørt på sparemodus (lite strøm) for å forlenge batteritid. jeg har vært bort det samme med min laptop, men husker ikke hvor du kan endre innstillingene... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg tror du kan gjøre det i enhetsbehandling. Du kan forandre det i egenskapene til det trådløse nettverkskortet. Det er sånn man gjør det på mitt kort hvis jeg husker riktig. Det er vel bare å sette strømsparing på av så burde det funke bra. Lenke til kommentar
mariant Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg fant en innstilling på egenskapene til det trådløse nettverkskortet som styrer dette - jeg skal ringe henne så vi får testet.. Tusen takk !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå