eKoFiSK Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skal i forbindelse med koffertprosjektet mitt, modde et tastatur. Skal kutte bort numpaden og lurte på om det går ann å bøye denne: slik at bare numpaden blir litt bøyd. Hvis dere skjønner hva jeg mener (dårlig forklaring) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det der er vel bare sånn myk greie?? om det er det, så tror jeg ikke at det er noe problem, men knappene må treffe rett på pumktene.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det der er vel bare sånn myk greie?? om det er det, så tror jeg ikke at det er noe problem, men knappene må treffe rett på pumktene.. den plata er mykere enn papir. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hvordan har du tenkt å bøye denne? du må da eventuelt skjøte på ledningene i denne myke plast tingen som er inni, hvorfor ikke bare kjpe et tastaur som er med bøyd num pad, eller kjøpe en ekstra num pad og hjemme bort num pad på tastatur nr 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå