Paulex Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har kjøpt meg. Shuttle SN85G4. Den bråker som bare det. Er det noe jeg kan gjøre? Blir gaaal! Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 har du ikke smartfan i bios da? ellers kan du prøve speedfan 4.13. merk at det kan hende du må legge til /nosmbscan i snarveien for at det skal funke. ellers får du -1 på temps. du må da resttarte for at det skal funke igjen, bruker dette på min shuttle sb62g2 ligger tutorialer på speedfan sia for åssen du stiller inn programmet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Speedfan med CPU-viften på 1% funker som fy. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 HVor stiller man på det i progget? Og hvilken av fan'a er CPU? Er litt små noob på dette områ¨det Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hmmm.. blir det ikke fryktelig varmt i en sånn liten boks a? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) som jeg sa: bruk tutorials. Saken er den at jeg bare skal ha den til å bråke mindre. En torturial er lang. Tenkte det ikke var sååå vansklig å forklare? Har 4200RPM. Er det ikke bare mulig å roe den da? kor? Endret 2. juli 2004 av Paulex Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Psst: Skrives ekstremt på norsk Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 tutorialen er ikke noe lenger enn om vi skulle fortalt åssen du skal konfigurere her. den er ganske klar og kortfatta faktisk. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du tror vel ikke du har postet i litt feil kategori? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Feilpostet. Flyttes fra hardware -> hjelp jeg skal ha ny PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå