formannen Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hei Jeg har fått noe problemer med DirectX 8. Det vil ikke vise seg for spill og PCFriendly-DVD. Hva kan være problemet? Har formatert HD'en og tatt alt inn på ny til ingen nytte.... Det vil ikke vise at det er der. Håper dere kan gi meg svar... Lenke til kommentar
be321 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 kanskje du har det samma prob som meg.... jeg installerer directx8 den sier alt det var vellyket bla bla men når jeg trykker på directx ikonet i win mappa sier den at jeg har directx0 jeg får bare spilt solitare....flaks hvis jeg ikke får en bluescreen føør jeg er ferdig med det Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Jeg vet ikke hva som er galt, men kanskje dere burde prøve DirectX 7, og kjøre på det.... De fleste spill virker helt fint med det. I tillegg kan dere prøve å innstallere DX8 etter at dere har innstallert DX7. Dette er tips jeg ikke har testa, men kanskje det virker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 er vel ikke tilfeldigvis en unofficial release av DX8(.1) dere har installert? eller tok dere fra Microsoft sin side? ihvertfall har det vert en del trøbbel med "out of date" og bugging med pre-release'ene. går dessverre heller ikke ann å nedgradere directx. dere kan prøve en av disse directx uninstallerene, selvom de er "på eget ansvar" siden det ikke er meningen du skal uninstall'e directx. http://www.ebrink.com/dxun/Direct.htm gå på forumet. tror det er noen url'er der. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 Takker for svar Skal sjekke om det er feil sort DirectX jeg har, men det tviler jeg på.... En av dere skriver om et ikon til DirectX.... det eneste jeg finner er ikon til hjelpefilen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 start > run > dxdiag der står det litt av hvert om dx version med mer. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Ryktet sier at MS bare får til oddetallsreleaser av directX, det stemmer jo med det som kommer frem her ... men å avistallere er litt rock and roll for å si det slik Lenke til kommentar
MS Support Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Hvis du har problemer med DirectX så er det bare en grunn til dette: Utdaterte drivere. Oppdater dine Grfikk, lyd, hovedkort drivere og jeg kan i 99% av tilfellene garantere at DirectX vil virke! Nå hvis du har et gammelt grafikk kort, som det ikke blir oppdatert drivere til, da sliter du litt og må bruke den DirectX versjonen som er støttet fra den siste drivern til kortet ditt. Så dette er hva man må tenke på før man legger inn en ny versjon av DirectX. -Støtter mine kort/drivere denne nye versjonen av DirectX -Er det nye drivere som støttet denne versjonen av DirectX Hvis nei så er det bare å glemme å legge inn den nye versjonen av DirectX. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Jeg har de nyeste driverene til mine kort, men riktig nok er disse også sikkert utdaterte. Har ikke råd til å kjøpe ny PC...! Gi meg penger på kontonr. 3490 71 08 866 :smile:-DET GÅR TIL ET GODT FORMÅL- Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Prøv å oppgradere til den nye 8.1 versjonen. Tror også at DirectX 8 ligger i to forskjellige versjoner, en for win9x/winME og en for winNT/winXP. Mulig du har installert feil versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå