^aM^ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hey, er det noen her fortelle meg koden/kodene du må bruke for å få et program til å gå inn i registeret og endre\fjerne ting? språk: c++ Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
søppel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hva med å sjekke på det mest åpenbare av alle steder: http://msdn.microsoft.com/library/default....se/registry.asp Altså msdn.com, det står forklart så en 12-åring kan forstå det. Edit: Har ikke du akkurat stillt et tilsvarende spørsmål i en tidligere tråd like under her? Edit2: I hvertfall når man går ut i fra at 12-åringen har lært seg C/C++ før han/hun begynner på API/OS-spesifik programmering. Endret 2. juli 2004 av søppel Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg kan det jeg trenger, og hva jeg kan er ikke noe du skal bekymre deg for. og jeg spurte om noe annet lengre "nede". men men takker for hjelpen Lenke til kommentar
saboi Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hey, er det noen her fortelle meg koden/kodene du må bruke for å få et program til å gå inn i registeret og endre\fjerne ting? språk: c++ og jeg spurte om noe annet lengre "nede". hey, jeg lurer på en ting, hvordan får jeg et program til å legge inn auto start(i mappa HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run) Søk på msdn etter RegCreateKeyEx og RegSetValueEx Lenke til kommentar
saboi Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hey, er det noen her fortelle meg koden/kodene du må bruke for å få et program til å gå inn i registeret og endre\fjerne ting? språk: c++ og jeg spurte om noe annet lengre "nede". hey, jeg lurer på en ting, hvordan får jeg et program til å legge inn auto start(i mappa HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run) Søk på msdn etter RegCreateKeyEx og RegSetValueEx bruk hue. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Noen må ha det inn med teskje :_) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå