Rusmusa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvilken databutikker anbefaler dere i Tr.heim? Trenger å kjøpe en ekstern cd brenner/combo men datakjeden har ingen inne, kanskje noen vet hvor lang tid det tar å få det inn ved bestilling? Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Mamoz ved professor brochs gate ved siden av lerkendal. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Det var Komplett butikk nedi Fjordgaten(mot havna), nå heter den vel Databutikken. Endret 2. juli 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Takk for raske tilbakemeldinger. Ser ut som Mamoz har det jeg trenger, så jeg får vel besøke dem selv om de er litt dyrere enn andre. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Eksisterer det en butikk som Heter DAthor som hadde inngang på høyre side av trondheims torg inngangen mot Høgskolen. Bodde i trondheom for en del år siden og brukte og handle der og på icon data på Busstasjonen. Lenke til kommentar
Manders Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Digitalimpuls har etablert seg i Trondheim. Lenke til kommentar
sete Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Eksisterer det en butikk som Heter DAthor som hadde inngang på høyre side av trondheims torg inngangen mot Høgskolen. Bodde i trondheom for en del år siden og brukte og handle der og på icon data på Busstasjonen. DaThor har flyttet til Ravnkloa (sist jeg var der og det var for 2-3 år siden) og har spesialisert seg på diverse LOTR/Ninja-sverd, rustninger, kniver, dolker osv. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 pc1, datakjeden, mamoz og Digital Impuls. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Har PC1 en nettside? Det hadde de ja, men fy hvor dårlig den var. Endret 2. juli 2004 av Rusmusa Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Digital Impuls i Søndregate 24 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvorfor ikke bruke DataKjeden i fjordgaten? De har vel det beste utvalget og brukbare priser? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvorfor ikke bruke DataKjeden i fjordgaten? De har vel det beste utvalget og brukbare priser? Datakjeden er for bestemor og bestefar, entusiastene går til Digital Impuls Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Det er en butikk som heter Thevenin Data også. Men de og Pc1 (= Datakompaniet) er utrolig dyre Jeg handler kun på Datakjeden, Mamoz og Digitalimpuls; sjekker litt priser først da seff Digitalimpuls kan også skaffe alt som Microplex fører på sin nettbutikk, og det er veldig greit synes jeg da. Det er bare å ringe de og bestille så varsler de med sms når varene er kommet inn. Jeg er også veldig fornøyd med servicen fra gutta på Mamoz (hvor fikk de det navnet fra egentlig?). Har hatt et par reklamasjoner, og de ordna det veldig kjapt. Dessuten har Mamoz veldig stort vareutvalg, trenger du noe så bruk søkefunksjonen deres. Slett ikke alt dukker opp når en går direkte inn på kategori. Endret 4. juli 2004 av Jalladoode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå