Gå til innhold

Hastighet på NEC 2510A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Läshastighet:

· DVD: 12x

· CD: 40x

Skrivhastighet:

· DVD-R: 8x

· DVD-RW: 4x

Anslutnings tid:

· DVD: 140 ms

· CD: 120 ms

Gränssnitt:

· ATAPI, Ultra DMA 33 mode 2

· DVD+R: 8x

· DVD +R9: 2, 4x

· DVD+RW: 4x

· CD-R: 32x

· CD-RW 16x

Direkte kopi fra nec.se ;)

Lenke til kommentar
WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet .

Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner?

:yes:

Lenke til kommentar

jeg vil ha denne jeg oxo, men jeg må kvitte meg med den gamle først... 1 år gammel liteon 4X brenner plussformat..

dere finner den på bruktmarkedet hvis dere trenger en for en "utrolig" billig penge

Lenke til kommentar
WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . 

Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner?

Kan være at han kan bruke s-ata rom :whistle:

Lenke til kommentar

Du mener kanskje DVD/CD drev eller brenner som har S-ATA kontakt istedetfor IDE plugg!? :roll:

Er det noen som vet hvor kompatible sånne S-ATA til IDE konvertere med forskjellige S-ATA kontroller (chip'er) i kombinasjon med optiske drev?

Hvordan er ABIT sin konverter i bruk?

Og hvordan er HighPoint sin konverter i bruk?

:cool:

Lenke til kommentar

Du mener kanskje DVD/CD drev eller brenner som har S-ATA kontakt istedetfor IDE plugg!? :roll:

Er det noen som vet hvor kompatible sånne S-ATA til IDE konvertere med forskjellige S-ATA kontroller (chip'er) i kombinasjon med optiske drev?

Hvordan er ABIT sin konverter i bruk?

Og hvordan er HighPoint sin konverter i bruk?

:cool:

med konverteren ide --> s-ata fra abit kunne jeg kun bruke cd-brenneren som en vanlig cd-rom, den nektet å utføre brenning av plater når det var koblet med den metoden.

Lenke til kommentar
med konverteren ide --> s-ata fra abit kunne jeg kun bruke cd-brenneren som en vanlig cd-rom, den nektet å utføre brenning av plater når det var koblet med den metoden.

hmm.. :ermm:

Takk for tilbakemelding. Hvilken chip er det på S-ATA kontrolleren (PCI eller hovedkort) som du prøvde med??

Noen som har erfaring med Highpoint sin konverter (RocketHead 100) ?

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...