dragon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hva er spesifikasjonen til NEC 2510A ? Lenke til kommentar
ducktales Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Läshastighet: · DVD: 12x · CD: 40x Skrivhastighet: · DVD-R: 8x · DVD-RW: 4x Anslutnings tid: · DVD: 140 ms · CD: 120 ms Gränssnitt: · ATAPI, Ultra DMA 33 mode 2 · DVD+R: 8x · DVD +R9: 2, 4x · DVD+RW: 4x · CD-R: 32x · CD-RW 16x Direkte kopi fra nec.se Lenke til kommentar
msakram1984 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Burde jeg kjøpe den? Cd brenneren min gikk til hell... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Burde jeg kjøpe den? Cd brenneren min gikk til hell... Det er en kjempe brenner, og hvis du skynder deg så er det enda ukens tilbud på Komplett til 695 Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 kjøpte nettop en selv, genial brenner! Får ikke med noe brenneprogram på Bulk utgaven da, men dette kan man jo lett skaffe.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det virker som en kjempebrenner, og meget fremtidsrettet, ettersom den støtter dual layer. Er vel igrunn intet å lure på, annet enn farge ? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Og så er den veldig grei når du skal overføre cdene dine til mp3 spilleren din. Ripper de fleste "kopibeskyttelser". Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 den er nok en av de beste dvd-brennerne per dagsdato! Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg hår også bestilt den brennern eneste minus er at den er svart, står liksom ikke i stil med den andre cd'rommen... men det får bare så være, kjøper meg bare en ny dvd-rom og et ny kabbis. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . Lenke til kommentar
G Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 det var det jeg også tenkte på. men, kunne gjerne skrevet "cd-brenner".. Lenke til kommentar
NtX Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg vil ha denne jeg oxo, men jeg må kvitte meg med den gamle først... 1 år gammel liteon 4X brenner plussformat.. dere finner den på bruktmarkedet hvis dere trenger en for en "utrolig" billig penge Lenke til kommentar
kns Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 eneste minus er at den er svart Den finnes i hvit også Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 eneste minus er at den er svart Den finnes i hvit også å sølv Lenke til kommentar
lie Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner? Kan være at han kan bruke s-ata rom Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 eneste minus er at den er svart Den finnes i hvit også å sølv Men noen webbutikker har litt dyrere pris på Sølv utgaven. Hvit klare seg kanskje for de som ikke er så kresne. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner? Kan være at han kan bruke s-ata rom Du mener kanskje DVD/CD drev eller brenner som har S-ATA kontakt istedetfor IDE plugg!? Er det noen som vet hvor kompatible sånne S-ATA til IDE konvertere med forskjellige S-ATA kontroller (chip'er) i kombinasjon med optiske drev? Hvordan er ABIT sin konverter i bruk? Og hvordan er HighPoint sin konverter i bruk? Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner? Kan være at han kan bruke s-ata rom Du mener kanskje DVD/CD drev eller brenner som har S-ATA kontakt istedetfor IDE plugg!? Er det noen som vet hvor kompatible sånne S-ATA til IDE konvertere med forskjellige S-ATA kontroller (chip'er) i kombinasjon med optiske drev? Hvordan er ABIT sin konverter i bruk? Og hvordan er HighPoint sin konverter i bruk? med konverteren ide --> s-ata fra abit kunne jeg kun bruke cd-brenneren som en vanlig cd-rom, den nektet å utføre brenning av plater når det var koblet med den metoden. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 med konverteren ide --> s-ata fra abit kunne jeg kun bruke cd-brenneren som en vanlig cd-rom, den nektet å utføre brenning av plater når det var koblet med den metoden. hmm.. Takk for tilbakemelding. Hvilken chip er det på S-ATA kontrolleren (PCI eller hovedkort) som du prøvde med?? Noen som har erfaring med Highpoint sin konverter (RocketHead 100) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå