_Eirik_ Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg skal ha et nytt kabinett, og jeg lurer på er chefthec noe bra eller skal jeg velge noe annet. har AMD hovedkort. skal bruke ca 1500kr. jeg har en strøm forskynig på 250w. Men hvis der er med strøm forskynig så gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd med mitt chieftec kabinett. Eneste er at det blir satan så tungt med masse stæsj inni :/ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 det dumme med chieftec er at det er så SINNSYKT mange som har et slikt kabinett. Hvis du skal kjøpe chieftec, så kjøp alu-versjonen av dragon, eller scorpio,, det er så sinnsykt mange som har dragon, og da er det ikke kult lengre... Lenke til kommentar
futti Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 moridin: alle kabinett blir tunge med masse ting i. Eg har 3 cd-romer som gjør mitt tungt. Eg trur det ikkje har så masse å sei kva merke kabinett du har bare du får plass til det du vil ha i eller gjør med det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 17:14, blanc skrev:det dumme med chieftec er at det er så SINNSYKT mange som har et slikt kabinett. Hvis du skal kjøpe chieftec, så kjøp alu-versjonen av dragon, eller scorpio,, det er så sinnsykt mange som har dragon, og da er det ikke kult lengre... alu er ikke verd penga. Da går man for Lian-li Ellers er vel det viktigste med kabinettet at det er praktisk og ikke nødvendigvis unikt? Skal man ha noe unikt må man bygge selv eller casemodde litt. Dragon har forøvrig bedre luftgjennomstrømmning enn Scorpio (fikk bekrefta det i går :smile:) Lenke til kommentar
talisar Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Dersom kabinettet blir tungt er det fordi du har lagret for mye på hardiskene dine, prøv å slette alt før du flytter det da blir det mye lettere:) *vente på flaming* Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 er det bare på microplex de selger Lian Li Fulltower? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 mr.a: sånn er ekte pr0n talisar: LOL _Eirik_: ganske sikker på at det kun er Microplex ja. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 hvorfor ikke kjøpe topower alu-kassa på microplex, den er jo billigere enn lian li. (men ikke fullt så tøff) Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 KryoTech kabinettet mitt veier et tonn, minst.. :sad: Lenke til kommentar
handbook Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Kjøp chieftech, men alu :wink: Det hadde jeg gjort. Jeg kjøpte chieftec scorpio silver. Sinnsykt tungt damnit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå