raatass40 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har fått meg en K-700i og har hatt litt problemer med den. Preplay kobler opp., men med feilmld. Har tedens til å henge innimellom. Når jeg skal ta bilder, viser bildet før det blir tatt fint og klar, men etter bildet er knipset blir det litt grovkornet. Noen som kjenner disse problemer igjen med sin K700. Kom gjerne med tips angående disse problemer. Kanskje du har noe som ikke er nevnt her. Har noen av dere fått oppdatert tlf,en med ny programvare??? og eventuelt utfall på både godt og vondt. Batterikapasitet er jo direkte dårlig, holder litt over en dag, der bør SE skjerpe seg. Lenke til kommentar
Veyron_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bildet ser grovkornet ut etter at det er tatt fordi det er i en annen oppløsning en skjermen (ikke skyt meg om jeg tar feil). Men bildet ser ikke kornete ut når du f.eks. viser det på pc'en, så jeg vil tippe at det er grunnen. PlayNow har jeg heller ikke fått til å funke --> kommer feilmld. Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 ikke mange som vil tipse om denne posten....hmmmmmm....seie no eg.... Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 det er nok for at skjermen har ein annen oppløyning ja...prøv og vask linse og.batteriet skal holde mykje meir enn ein dag....preplay har ikkje støtte i norge enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå