Gå til innhold

hvilket skjermkort bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvilket skjermkort jeg bør velge så her har jeg noen som jeg har lyst på.. mn jeg vet ikke hvilket som er best så jeg håper at dere kan helpe mg.

skjermkort Nr.1: Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256MB DD AGP,ATI9600XT,DVI-I,TV-Out, Full-Retail

skjermkort Nr.2:PowerColor Radeon 9600XT Bravo 256MB AGP, ATI 9600XT, DVI-I, VIVO, Retail

skjermkort Nr.3: Asus Radeon 9600XT 128MB DDR AGP, ATI 9600XT, DVI-I, Tv-Out, Retail

skjermkort Nr.4:PowerColor Radeon 9800SE 128MB, 256bit AGP, ATI 9800SE, DVI-I, TV-Out, Bulk

Jeg håper jeg finner skjermkortet mitt med litt hjelp av dere...hehe :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne, uten tvil:

skjermkort Nr.3: Asus Radeon 9600XT 128MB DDR AGP, ATI 9600XT, DVI-I, Tv-Out, Retail

Fordi:

9600 XT er bedre enn 9800SE, samtidig som dette er det eneste på lista av de som har 128MB, og 256MB versonene har treigere minne, samtidig som den ekstra rammen ikke kan utnyttes på "normale" oppløsninger.

I tilegg er Asus et bra skjermkortmerke med god bundel, og om jeg husker riktig har det god kjøling i tilegg til at du kan sjekke temperaturen på kortet fordi det har sensor.

Men Asus er også dyrt, så du kan heller velge Powercolor eller Sapphire, BARE la det være et 128MB kort.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Synes du bør kjøpe 9800pro, du får mye mer ut av spillene da. Er jo bare noen hundre opp fra 9600xt til 9800pro, så jeg synes du bør spare litt til penger til det.

Du kommer ikke til å angre da, noe du kanskje kommer til å gjøre når du skal spille doom3 og hl2 med lagg :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...