E.T Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har en sn85g4 shuttle, med nforce 3 150 Gb chipset, men jeg får ikke mikrofonen til å virke, det ser ikke ut som om maskinen registrerer denne i det hele tatt. Har oppdatert chipset driverene til det nyeste, og prøvd formatering, men ingenting ser ut til å virke Kjenner 2 andre med lik PC og samme problemet. Noen som kan hjelpe? Har jeg brukt feil drivere? hvilkne skal brukes? Takker for alle svar! MVH Erlend Lenke til kommentar
Saet Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Fyr opp volumekontrollene, avansert på mic, også Alternate Microphone. Dette funker hvis du har den foran, stussa litt på dette selv. Endret 3. juli 2004 av Saet Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Unnskyld, men hva er "Alternate microphone"? Setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
Saet Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 DVS. Den alternative mic inngangen framme i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå